in ,

Nyobolt EV se napolni do 80 % v manj kot 5 minutah, a ponuja le 250 km dosega

Nihče ne mara čakanja, vendar je to pogost pojav za lastnike električnih vozil, ki potujejo na dolge razdalje. To bi lahko postala preteklost, saj je Nyobolt predstavil prototip športnega avtomobila, ki se lahko od 10 do 80 % napolni v 4 minutah in 37 sekundah.

Podjetje trdi, da je to “dvakrat večja hitrost od večine najhitrejših vozil za polnjenje danes”, in pravi, da “prve štiri minute potekajo pri konstantnem toku 500 A, kar naj bi zagotovilo 193 km dosega”.

Vendar je treba omeniti nekaj pomembnih zadržkov. Največja je ta, da ima prototip majhen baterijski sklop s kapaciteto 35 kWh. Da si boste lažje predstavljali, kako majhen je ta paket baterij, naj omenimo, da ima priključni hibrid Jeep Wrangler 4xe 17,3 kWh baterijski paket, MINI Aceman EV pa 42,5 kWh in 54,2 kWh baterijski paket. To pomaga pojasniti, zakaj je doseg športnega avtomobila po WLTP le 250 km.

Čeprav majhna baterija pomeni majhen doseg, je Nyobolt to poskušal prikazati kot pozitivno lastnost. Podjetje je zlasti navedlo, da je baterija lahka in se hitro polni. Seveda bi lahko enako rekli tudi za druge baterije, če bi jih prav tako pomanjšali.

Vendar Nyobolt meni, da so njihove baterije, ki uporabljajo “patentirane ogljikove in kovinsko oksidne anodne materiale naslednje generacije, inovativno zasnovo celic z nizko impedanco ter integrirano močnostno elektroniko in programsko krmiljenje”, boljše.

Zlasti trdijo, da so rešili težave, povezane z degradacijo baterije, saj so njihove “24,5Ah celice uspešno opravile že več kot 4 000 polnih ciklov hitrega polnjenja DoD (Depth of Discharge), kar pomeni več kot 600 000 milj (965 606 km), če se uporabljajo v paketu Nyobolt EV, pri čemer so še vedno ohranile več kot 80 odstotkov zmogljivosti baterije.”

Če se vrnemo k športnemu avtomobilu na osnovi Lotusa, ima možnost hitrega polnjenja z enosmernim tokom z močjo 350 kW in tehta le 1.250 kg. Model je bil skupaj s Callumom zasnovan in konstruiran tako, da je mogoča maloserijska proizvodnja. O tem, ali je to načrtovano, še ni govora, Nyobolt pa je dejal, da bi lahko z maloserijsko proizvodnjo baterij začeli v enem letu.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Strokovnjaki napovedujejo, da bodo kitajske znamke do leta 2030 prevzele tretjino svetovnega avtomobilskega trga

Land Rover Defender je pripravljen na offroad z orjaškimi odbijači in terenskimi pnevmatikami