in , ,

BMW se bori za ustavitev prodaje ožganih avtomobilov z ladje Fremantle Highway

BMW believes the cars are unsafe, but the business that bought the salvaged vehicles from the burnt container ship thinks otherwise

BMW želi ustaviti prodajo svojih avtomobilov. Natančneje, tistih, ki so bili na kontejnerski ladji Fremantle Highway, ki je pred skoraj letom dni zagorela. Ko je bil požar pogašen, so posadke z ladje pobrale 260 povsem novih (zdaj pa že leto dni rešenih) avtomobilov znamke BMW. Tajvanska zavarovalnica je nato avtomobile prodala konzorciju podjetij v Rotterdamu. Ta skupina zdaj želi z vozili ustvariti dobiček, BMW pa se temu upira na sodišču.

Naj spomnimo, da je julija 2023 izbruhnil požar na ladji za prevoz avtomobilov Fremantle Highway, pri čemer so se pojavili pomisleki, da so ga povzročila električna vozila na krovu. Preiskave so kasneje to teorijo ovrgle. Kljub temu je požar poškodoval več vozil, med katerimi je bilo tudi veliko električnih vozil. Kljub incidentu podjetje za reševanje poroča, da je približno 1.000 vozil, vključno s približno 500 električnimi vozili, v dobrem stanju in jih je mogoče rešiti.

Konec lanskega leta je BMW izvedel, da bo 260 vozil, ki so bila rešena in prodana konzorciju, naprodaj. Zaradi varnostnih pomislekov je podjetje iz Münchna vložilo tožbo. Bavarci menijo je, da avtomobili predstavljajo veliko nevarnost, in ne želijo, da bi jih kdor koli kupil. Podjetja, ki so lastniki avtomobilov, se očitno ne strinjajo glede njihovega splošnega stanja.

Videoposnetek izpred devetih mesecev prikazuje nekatere od zadevnih avtomobilov. Zdi se, da varnostne ekipe avtomobile odstranijo z ladje in nato z njimi ravnajo na enak način, kot bi ravnale s popolnoma delujočim vozilom. Ali to pomeni, da so dejansko varni?

Nikakor ne. Zdi se, da BMW ni pripravljen odstopiti od potencialne nevarnosti. “Tveganja, povezana s temi vozili, ki so bila razglašena totalke, so ogromna,” pravi odvetnik podjetja BMW po poročanju časopisa NorthernTimes. “Teh tveganj ne smemo podcenjevati.”

Očitno je bil konzorcij celo pripravljen na kompromis. Seveda gre za kompromis, kakršnega bi od konzorcija lahko pričakovali. Če bi BMW pristal nanj, bi skupina podjetij lahko avtomobile prodajala v državah, kjer avtomobilski standardi niso tako strogi. Tako bi bil ugled podjetja BMW še dodatno zaščiten. Nemški avtomobilski proizvajalec je takšno rešitev že zavrnil.

Za zdaj bomo videli, kaj se bo zgodilo na naslednji obravnavi 15. julija. Kaj pa mislite vi? Naj gredo vsi ti avtomobili na smetišče? Naj nekatere rešijo? Katera poteza je prava?

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Koncept Genesis X Gran Racer Vision GT v dirkaškem načinu s 1.540 KM

Medtem ko ZDA in EU zvišujeta carine, Avstralija odpira vrata kitajskim električnim vozilom