Tretje generacije BMW-ja X4 ne bo. Tako so zatrdili proizvajalci sami, ko so na predstavitvi novega X3 potrdili skorajšnji odhod srednje velikega kupejevskega SUV-ja, za katerega se zdi, da nima več mesta v ponudbi bavarskega proizvajalca.
BMW se je namreč odločil, da ima X4 malo manevrskega prostora na ceniku, saj je stisnjen med novim X2, ki je zrasel po velikosti, motorjih in opremi, in večjim X6, ki izpolnjuje zahteve zahtevnejših kupcev.
V praksi se lahko po besedah BMW-ja mlajše in “vstopne stranke”, tj. tiste, ki prvič vstopajo v svet BMW-ja, zanesejo na novi X2, medtem ko lahko tisti, ki si želijo na vrh, računajo na večji X6.

Za tiste, ki iščejo SUV s podobnimi merami kot X4 (približno 4,70 metra), je po besedah BMW-ja “idealno” vozilo zdaj bolj športni novi X3.
Datum ukinitve sedanjega modela X4 iz ameriške tovarne v Spartanburgu še ni uradno znan, vendar se bo model verjetno poslovil med letoma 2025 in 2026. Trenutna generacija, interno znana kot G02, je bila na trg poslana leta 2018. Model je bil posodobljen leta 2021.
Hitra primerjava zunanjih mer novega BMW X2 in X4 jasno pokaže, kako sta si kupejevska SUV-ja postala podobna. Novi BMW X2 je dolg 4,55 metra, BMW X4 pa meri približno 4,75 metra. Razlika je torej dobrih 20 cm, v širino X4 meri skoraj 7 cm več, v višino pa manjšega brata prekaša za 3 cm.










Kljub temu je cenovna razlika med modeloma X2 in X4 precej velika, saj se cena kompaktnejšega SUV-ja začne pri 47.500 evrih, osnovna cena večjega modela pa znaša 59.800 evrov. Skratka, cenovna razlika med njima predstavlja več kot 12.000 evrov.
Hiter pregled prodaje premium kupejevskih SUV-jev srednjega razreda na evropskih tržiščih nam sicer pokaže, da je zvezda te tržne niše Mercedes GLC Coupé.