Ford je spet posegel po svojem arhivu klasičnih oznak, da bi pomagal pri ustvarjanju zanimanja za novo električno vozilo. Tokrat so iz naftalina izvlekli ime Capri, ki so ga obudili za električni coupe-SUV, zasnovan na novem evropskem kompaktnem Explorerju.
Oba avtomobila uporabljata isto platformo VW MEB, ki jo najdemo pri električnih avtomobilih, kot sta ID.4 in ID.5, in imata skupno medosno razdaljo 2.770 mm. Toda medtem ko škatlasti Explorer nagovarja družine, ki iščejo praktičnost, bolj športni Capri žrtvuje nekaj prostora za fastback zasnovo.
Nekaj podobnega je storil tudi VW, ko je ID.4 spremenil v ID.5, Fordov poskus preoblikovanja Explorerja v kupe pa se ni ustavil pri padajočem zadku. Da bi upravičili oznako Capri, je Fordova oblikovalska ekipa dodala nekaj oblikovnih potez, ki jih je navdihnil kupe Capri iz let 1969-1986, s katerim je Ford poskušal ponoviti Mustangov uspeh pri evropskem občinstvu.

Črni trak čez nos posnema videz originalne maske hladilnika, žarometi pa so razporejeni v parih in spominjajo na postavitev štirih žarometov modela Mk1 Capri. Druge podrobnosti, ki jih je navdihnil retro slog, vključujejo subtilne konice blatnikov in ovalno zadnje stransko steklo, dvignjen rep, ki spominja na spojler pri RS3100 in zadnja svetila, ki vzbujajo spomin na zadnje luči Mk3 Capri.
A tudi če se potencialni kupci ne spomnijo modela Capri – in velika verjetnost je, da se ga ne, saj so ga iz prodaje umaknili pred skoraj 40 leti, je dizajn še vedno dober.
Notranjost je večinoma prenesena iz Explorerja, vse do 14,6-palčnega portretnega zaslona infozabavnega sistema in skrivne luknje za shranjevanje za njim. Obstaja pa še ena zabavna retro podrobnost: spodnja prečka volana se spogleduje z videzom klasičnih športnih volanov z navrtanimi kovinskimi kraki, kot so bili nameščeni na nekaterih homologiranih specialkah Capri RS2600.
Edina podobnost med novim in starim Caprijem pod samo kožo pa je, da ima osnovna različica kupejevskega SUV-ja pogon na zadnji kolesi. Dobil je sodobno večvodilno premo in celo izhodiščni enomotorni Capri z močjo 210 kW (286 KM) je skoraj dvakrat zmogljivejši od najmočnejšega serijskega V6 Caprija z atmosferskim polnjenjem. Noben od klasičnih kupejev se tudi ni mogel niti približati 6,4 sekunde od 0 do 100 km/h.







Vozniki, ki si želijo še več mišic ali samo varnosti pogona na vsa kolesa, imajo možnost nadgradnje z dvema elektromotorjema z močjo 250 kW (340 KM), čeprav se zaradi 5,3-sekundne zmogljivosti za drnec od 0 do 100 km/h morajo odpovedati nekaj kilometrom vozne razdalje. Dvomotorni model ima 79 kWh baterijo namesto 77 kWh iz osnovne različice, s tem pa se je povečala tudi njegova skupna masa, in sicer z 2.098 kg na 2.174 kg v najlažji izvedbi.
Ford navaja, da boste z modelom z 286 KM prevozili do 627 km, z dvomotornim modelom s 340 KM pa le 592 km. Dvomotorni primerek se polni nekoliko hitreje, saj lahko sprejme 185 kW namesto 135 kW osnovnega modela, čeprav dve minuti (10 – 80 odstotkov v 26 minutah proti 28 minutam) nista bistvenega pomena.









Vsi Capriji so opremljeni z dvoobmočno klimatsko napravo, ogrevanimi masažnimi sedeži v 12 smereh, ogrevanimi in zložljivimi vzvratnimi ogledali, ki na tla projicirajo podobo Caprija, vstopom in zagonom brez ključa, brezžičnim polnjenjem telefona ter podpori brezžičnima sistemoma Apple CarPlay in Android Auto. Izbira Premium doda zvočni sistem B&O z 10 zvočniki in globokotoncem, ambientalno osvetlitev notranjosti, luči Matrix LED in prostoročno zadnjo klop, vendar je zaradi dodatne teže in kotalnega upora, ki je s tem povezan, treba odšteti do 32 km dosega.
Modeli Premium dobijo tudi nadgradnjo z 19- na 20- palčna platišča, čeprav lahko obe različici nadgradite na 21-palčna, in izboljšane standardne varnostne funkcije s paketom za pomoč vozniku, ki vključuje zaslon za prikazovanje na vetrobranskem steklu, aktivno pomoč pri parkiranju, pomoč pri menjavi voznega pasu in kamero s 360-stopinjskim pogledom.