in , ,

Kia Tasman vse bolj razkrit, pa čeprav ga še nekaj časa ne bo v prodajne salone

Tasman bo na voljo šele leta 2025, vendar ga pri Kii očitno želijo pokazati čim prej.

Navajeni smo, da avtomobilski proizvajalci objavljajo napovednike več dni, tednov ali celo mesecev pred dejansko premiero. Toda Kia ravna drugače. Prvi globalni pickup podjetja bo naprodaj šele v drugi polovici leta 2025, vendar je že na ogled na avtomobilskem salonu v Južni Koreji. Srednje velik poltovornjak z imenom Tasman je na letošnjem avtomobilskem salonu v Pusanu poskrbel za barvit vtis.

Ker ne gre za dejansko razkritje, je tekmec Forda Rangerja odet v poseben živopisani ovoj, ki ga je ustvaril umetnik Richard Boyd-Dunlop. Kia je namerno pustila nekatere dele karoserije razkrite, da bi poudarila plastične obloge okrog oglatih kolesnih lokov. Opazimo lahko tudi navpične žaromete, par vlečnih kljuk, vsestranske kolutne zavore in 17-palčna platišča s šestimi maticami. Kolesa so ovita v debele pnevmatike BF Goodrich All-Terrain T/A.

Kot je videti, Kia ni pripeljala skoraj serijskega prototipa. Odsotnost zavornih čeljusti nam pove, da so te zavore neprave. Popolnoma zaprto podvozje kaže, da tovornjaku manjkajo komponente vzmetenja. Vendar je oblika končna, vse do majhnih kamer, nameščenih pod stranskimi ogledali za sistem za mrtvi kot.

Stopnice, vgrajene v vogale zadnjega odbijača, so skrite in omogočajo dostop do nakladalnega prostora, ki se zdi spodobno velika. Zadnje luči so precej majhne glede na širok zadnji del, za katerega se zdi, da ima deljena zadnja vrata. Kia je na okna namestila temno obarvana stekla, da bi prikrila notranjost, vendar je bila kabina pred tedni razkrita v videoposnetku, objavljenem na TikToku. Če si ga še niste ogledali, vam ga prilagamo spodaj.

@eftm

Inside the KIA TASMAN ute! First video as some lads post the first video of inside the first big Korean Ute for Australia #leak #exclusive #sneak #mule #test #kia #tasman #eftm

♬ original sound – EFTM.com

Korejska znamka ostaja skrivnostna glede motorjev, vendar poročila navajajo, da bo 2,2-litrski turbodizelski štirivaljnik na voljo v konfiguracijah 4×2 in 4×4 ter z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom. Še vedno ni znano, ali bo na voljo tudi šestvaljni motor, ki bi se bolje boril s Volkswagnovim Amarokom, Toyoto Hilux in drugimi srednje velikimi poltovornjaki.

Poleg terenskih zmogljivosti bo Tasman ponujal tudi nosilnost približno 1.000 kg in naj bi bil sposoben vleči do 3.800 kg. V pripravi naj bi bila tudi povsem električna izpeljanka, ki naj bi jo začeli izdelovati konec leta 2026. Ta tovornjak ne bo edino Kiino vozilo s karoserijo na okvirju, saj je Mohave/Borrego še vedno na voljo, čeprav verjetno ne za dolgo.

Kar zadeva velikost, naj bi bil večji od Rangerja, a manjši od F-150. Kia je Tasmana napovedala izključno s karoserijo z dvojno kabino, lahko pa se zgodi, da bosta na voljo tudi enojna kabina in kabina na šasiji.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Srebrne puščice Mercedes in Auto Union: Legendarne dirkaške ikone

Ne, žena Volodomira Zelenskega ni kupila Bugattija Tourbillion