Prodaja električnih vozil je v Nemčiji padla za 16,4 %, a to je še malo primerjavi s padcem Tesline prodaje v prvem polletju

Nemčija je središče evropske avtomobilske industrije, ki počasi prehaja na električni pogon, kljub temu pa tamkajšnji kupci vse pogosteje zavračajo električna vozila. V prvih šestih mesecih leta 2024 je prodaja baterijskih vozil v povprečju upadla za 16,4 odstotka, vendar je zaradi Teslinih grozljivih številk to videti skoraj kot napredek.

Teslina prodaja v Nemčiji je od januarja do junija padla na 21.249 vozil, kar je 41,6 odstotka manj kot v enakem obdobju lani. Če pogledamo samo junijske podatke, ugotovimo, da je prodaja zdrsnila za 42,2 odstotka na 4.648 enot, s čimer se je uvrstila za MG, ki je prodal 5.158 vozil, čeprav med njimi niso bila vsa električna vozila.

Tesla je v Nemčiji v slabem prvem polletju zabeležila za 42,2 odstotka slabši rezultat kot lani.

Težko je pozitivno ovrednotiti tovrstne rezultate, še toliko bolj, če upoštevamo, da je nemški avtomobilski trg kot celota v prvi polovici leta 2024 beležil rast. Skupna prodaja osebnih avtomobilov se je v prvem polletju povečala za 5,4 odstotka na 1,47 milijona, junija pa se je v primerjavi z lanskim junijem izboljšala za 25,8 odstotka na 297.329 avtomobilov.

V prvi polovici leta 2024 so se dobro odrezali BMW (2,7-odstotna rast na 114.690 vozil), VW (11-odstotna rast na 289.218 vozil) in Porsche (19,2-odstotna rast na 21.885 vozil), vendar ne bodo praznovale vse nemške znamke. Audijeva prodaja je upadla za 17,1 odstotka na 104.164 vozil, Mercedesova pa za 12,7 odstotka na 126.847 vozil. Po drugi strani pa bi jima lahko šlo še slabše. Lahko bi bili Maserati, ki je v šestih mesecih registriral le 300 avtomobilov (padec za 56,9 odstotka).

Seat je dokazal, da še ni pripravljen za na odpad (ali preoblikovanje v znamko skuterjev), saj je povečal prodajo za 37,9 odstotka na 83.426, Škoda pa za 24,9 odstotka na 104.248. Volvova prodaja se je povečala za 59,6 odstotka na 31.763, verjetno predvsem zaradi prihoda modela EX30, ki je precej dovzeten za napake – številni od teh kupcev, ki se zdaj spopadajo s težavami s programsko opremo, pa si morda želijo, da bi kupovali drugje.

In potem je tu še BYD. Prodaja 1.202 vozil od januarja do junija se morda zdi nepomembna – Ferrari je za njim zaostal le za 80 enot – vendar ta številka pomeni 427-odstotni skok v primerjavi z lanskim letom. Kitajska blagovna znamka je v Evropi šele začela poslovati in z zanimanjem bomo spremljali, koliko rekordov bo podrla do objave podatkov za naslednje leto.

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO