Zakaj je Porsche 911 T-Hybrid nočna mora za predelovalce?

Porsche je pred kratkim s prenovljenim modelom 911 GTS predstavil težko pričakovano hibridno različico modela 911. Čeprav predelovalci pogosto najdejo načine za povečanje moči pri različnih modelih 911, je Porschejev inženir pojasnil, zakaj to pri različici T-Hybrid ne bo izvedljivo.

Porsche 911 GTS se ponaša z impresivnimi zmogljivostmi, saj ima 3,6-litrski ploski šestvaljni motor skupno moč 398 kW (541 KM) in navor 610 Nm. Kljub temu, da se zdi izvedljivo, da bi lahko predelovalec predelal motor in spravil moč na višjo raven, pri čemer bi lahko hibridni del pogonskega sklopa ostal nedotaknjen, so iz Porscheja sporočili, da predelava novega modela 911 GTS najverjetneje ne bo mogoča.

Top Gear Netherlands je Porschejevega inženirja povprašal o možnostih nastavitev za 911 GTS T-Hybrid in izvedel, da le-teh pri najnovejši Porschejevi različici ni mogoče spreminjati. Kot glavni razlog je bil naveden električni turbinski polnilnik brez zaporne lopute, ki tunerjem onemogoča prilagajanje pritiska v turbini in s tem povečanje izhodne moči.

Prenovljeni Porsche 911 GTS je dva turbinska polnilnika svojega predhodnika nadomestil z enojnim električnim turbinskim polnilnikom. V nasprotju s tradicionalnimi nastavitvami z zaporno loputo presežek izpušnih plinov poganja elektromotor, ki deluje kot generator za baterijski sklop. V načinu Sport Plus pa turbopolnilnik ohranja najvišji tlak tudi pri zaviranju, kar vozniku zagotavlja takojšnjo moč, ki je zato na voljo ob izhodu iz vsakega ovinka.

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO