Dva dirkalna Porscheja 935 za običajne ceste

Lanzantejeva najnovejša stvaritev briše meje med dirkalnimi in cestnimi avtomobili. Zgodba v ozadju: Dva lastnika slavnega Porscheja 935 sta se obrnila na tunerja s precej zahtevno poizvedbo. Prošnja: ali bi bilo mogoče njuna vozila over-911, ki so dovoljena le na zaprtih stezah, spremeniti v cestna vozila? Po dobrih 18 mesecih razvoja je privlačni par Porschejev debitiral na festivalu hitrosti v Goodwoodu. S cestnim dovoljenjem seveda.

Spomnimo: Porsche je leta 2018 na srečanju Rennsport Reunion predstavil novi model 935. Temelji na modelu 991 GT2 RS, v prvotnem stanju ni primeren za vožnjo po cesti, ima pa 3,8-litrski boxer motor biturbo s 700 KM. Tehta le 1380 kilogramov. Podjetje s sedežem v Zuffenhausnu jih je izdelalo le 77. Izvirna cena: nekaj manj kot 700.000 evrov. Lanzante je za uresničitev ambicioznega načrta potreboval 18 mesecev. Retro dirkalnik je moral pri tem opraviti različne prilagoditve. Porsche je avtomobil že opremil s širšim kolotekom, nekakšnim dolgim zadkom in velikim zadnjim krilom. Širina vozila 935 je 2,03 metra, medtem ko je krilce široko 1,91 metra.

Tunerjeve spremembe vključujejo prilagojeno vzmetenje, optimizirane zavore, ročno zavoro in nova platišča. Za uporabo na javnih cestah ni bila nepomembna niti namestitev ustreznih žarometov. Luči so bile vgrajene v obstoječo karoserijo, razvita pa je bila tudi prilagojena elektronika za prižiganje žarometov. Lanzante je svoje podaljške izdelal tako, da so bili videti kot originalni dodatki za avtomobil. Eden 935 ima zdaj sodobno interpretacijo videza Martini, drugi pa rdeče-beli Marlboro-Chevron dizajn.

Dirkaška notranjost za vožnjo po običajnih cestah

935 sta le dva od avtomobilov, ki jih je imel Lanzante v prtljagi v Goodwoodu. Razstavljena sta bila tudi drift avtomobil McLaren P1 GTR z Wanklovim motorjem in novi TAG Championship 911 s pravim motorjem formule 1.   

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO