Pomislite na Audi. Ne glede na to, ali je nov ali star, SUV ali limuzina, športni ali majhen avtomobil, so štirje obroči vedno prisotni. Slavni logotip nemškega proizvajalca je nepogrešljiva podrobnost vsakega modela. Pravilo, ki ga v prihodnosti morda ne bo več mogoče upoštevati.
Po poročilu, ki ga je objavil Reuters, prihodnji Audiji, razviti v sodelovanju z družbo SAIC in namenjeni kitajskemu trgu, morda ne bodo več nosili logotipa štirih prstanov. Zakaj? Tukaj je razlog. Audi se je tako odločil prav zaradi sodelovanja z družbo SAIC in priznanja za njeno dragoceno podporo pri razvoju prihodnjih električnih avtomobilov, med katerimi naj bi bilo do leta 2030 devet vozil.
Viri, ki jih navaja Reuters, niso navedli nobenih dodatnih podrobnosti, zato ne vemo, ali bo nova modelna serija – interno označena kot “Purple” – nosila drugačen logotip, oznako Audi ali kaj drugega. Vendar nam na to ne bo treba dolgo čakati. Po navedbah virov bo prvi konceptni avtomobil iz sodelovanja med Audijem in SAIC-om predstavljen novembra, ob tej priložnosti pa naj bi vodilni možje obeh podjetij pojasnili svoje načrte za prihodnost. Audi na vprašanje agencije Reuters ni želel komentirati govoric in jih je označil za čista ugibanja. Po drugi strani pa je SAIC izjavil, da bodo naslednji električni avtomobili “pravi Audiji”. Logotip s štirimi obroči izvira iz leta 1932, ko so se štiri znamke DKW, Wanderer, Audi in Horch združile v Auto Union.
Vsekakor pa najnovejši novi modeli ohranjajo znani logotip: A5 in A5 Avant nadomeščata prejšnjo serijo A4, saj bodo lihe številke v prihodnje rezervirane za električne avtomobile. Kot je novi A6 e-tron z dosegom do 750 kilometrov.
Sploh ni slabo…