Nemški proizvajalci avtomobilov se na dejstvo, da jim je kitajski trg v zadnjem času vzel ljubezen, odzivajo z večjo ljubeznijo do kitajskega trga. Volkswagen je nedavno napovedal, da namerava deželo nasmehov preplaviti s pošastno novo dodatno ponudbo. BMW ne gre tako daleč, vendar Kitajcem zdaj vsaj ponuja njihov najljubši münchenski model v različici, razviti posebej zanje.
To je prvi BMW X3 z dolgo medosno razdaljo. Kot veste, imajo Kitajci radi več prostora in udobja v zadnjem delu vozila. To jim zdaj omogoča novi X3 (G45) z 11 centimetrov daljšo medosno razdaljo in zunanjo dolžino. Srednje velik SUV je zrasel na 4.865 milimetrov, nova razdalja med osema pa znaša 2.975 milimetrov. Širina 1.920 milimetrov in višina 1.660 milimetrov ostajata nespremenjeni. BMW govori o največjih dimenzijah v konkurenčnem okolju. Kitajski kupci se običajno odločijo za veliko opreme in ne tako veliko motorja. Zato je dolg kitajski X3 na voljo z dvema štirivaljnima bencinskima motorjema, 25L xDrive s 190 KM/310 Nm in 30L xDrive z 258 KM/400 Nm. Ti dve različici se prav tako proizvajata v sami državi. Tretji model je X3 M50 xDrive (3,0-litrski šestvaljnik s 398 KM) s kratko medosno razdaljo. Tako kot vsi drugi modeli X3 za svetovni trg tudi ta prihaja iz ameriške tovarne v Spartanburgu. Vse različice so opremljene z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom.
Dolgi X3 pa ni le daljši, temveč ima tudi nekatere podrobnosti opreme, posebej prilagojene kitajskemu trgu. Športni paket M je serijski in vključuje več karoserijskih elementov v barvi karoserije in poudarke v barvi titanovega brona. Standardna je tudi osvetljena ledvična rešetka. V notranjosti so športni sedeži dvobarvni iz materiala “z lastnostmi usnja”. Kot opcija so na voljo steklene aplikacije za izbrane upravljalne elemente. Na kar bomo pri nas v Nemčiji – poleg fevdalnega prostora za noge – verjetno še dolgo čakali, so serijske blazine za udobje in sredinski naslon za roke z vgrajeno polico za brezžično polnjenje ustreznih pametnih telefonov. Še en vrhunec po besedah BMW: panoramska steklena streha z opcijsko osvetlitvijo skylounge v več barvah in sodobnim grafičnim prikazom.
Novi BMW iDrive, ki temelji na BMW Operating System 9, omogoča uporabo številnih digitalnih storitev, ki so na voljo izključno na Kitajskem. Tudi vsebina ponudbe BMW Digital Premium je prilagojena potrebam in zahtevam kitajskih kupcev. X3 z dolgo medosno razdaljo je proizvajalec zasnoval “v tesnem sodelovanju med razvijalci na sedežu BMW Group v Münchnu in v Shenyangu”. Oba modela se proizvajata v Shenyangu. Tamkajšnja tovarna Lydia je najnovejši proizvodni obrat v skupnem podjetju BMW Brilliance Automotive (BBA).
X3 je najuspešnejši BMW na Kitajskem. Tudi predhodni model je bil leta 2023 najbolje prodajano vozilo znamke na svetu. Samo na Kitajskem je bilo kupcem dobavljenih približno 156.000 enot modela X3. To pomeni, da je konkurent Mercedesovega modela GLC predstavljal približno 40 odstotkov celotne prodaje modela X na Kitajskem. Poleg modelov X1 in X5 je to zdaj tretji SUV, ki je dobil svojo različico za kitajski trg.