in ,

EU je lastnika MG, skupino SAIC, obremenila z višjimi tarifami carin kot tekmece

Kitajski proizvajalec električnih avtomobilov naj bi bil zaskrbljen glede varnosti svojih zaupnih poslovnih informacij.

Evropska unija je julija uvedla nove carine za več kitajskih proizvajalcev avtomobilov, še posebej pa je bila prizadeta avtomobilska skupina SAIC. Zdaj se je izkazalo, da se je to zgodilo zato, ker skupina v državni lasti ni ustrezno sodelovala v postopkih EU v zvezi s preiskavami, v katerih so kitajski avtomobilski proizvajalci prejemali državno podporo in subvencije.

Po preiskavi je SAIC poleg obstoječe 10-odstotne dajatve dobil še 37,6-odstotno dodatno carino. Ta tarifa je bila nedavno popravljena na 36,3 %, vendar je še vedno precej višja od tarife za proizvajalca BYD, ki mu je bila naložena carina v višini 17 %, in proizvajalca Geely, ki ima 19,6-odstotno tarifo.

Celovito poročilo, ki so ga organi EU objavili v juliju, razkriva, da je SAIC sprva izpolnjeval zahteve in poslal podrobne odgovore na vprašalnike. Vendar so bili po besedah Evropske komicije „ti odgovori zelo pomanjkljivi“ in niso zagotavljali ustreznih informacij o proizvodnih stroških, računih za material, kemični sestavi surovin, kupljenih od dobaviteljev, ter informacij v zvezi z donacijami, ki jih je prejela družba SAIC.

Aprila je Evropska komisija ugotovila, da je pomanjkanje informacij, ki jih je zagotovil SAIC, oviralo njeno preiskavo, in o tem obvestila avtomobilskega proizvajalca. Ni presenetljivo, da so iz podjetja sporočili, da se ne strinjajo z oceno in da so po njihovem izpolnili vse zahteve, zato nameravajo izkoristiti vsa pravna sredstva, da dokažejo svoj prav. Organi Evropske komisije so bili še posebej presenečeni, ko so prejeli le zaslonske slike pomembnih računovodskih in finančnih dokumentov, kar kaže na to, da niso mogli ustrezno preveriti točnosti informacij.

Družba SAIC tudi ni zagotovila originalnih kopij svojih veljavnih sporazumov o ustanovitvi skupnih podjetij (joint venture agreement). V pogovoru z agencijo Bloomberg so viri navedli, da je bila družba SAIC zaskrbljena glede zagotavljanja varnosti svojih informacij in da ni imela dostopa do nekaterih podatkov svojih dobaviteljev. Podjetje SAIC je nedavno na družbenih omrežjih tudi izrazilo nestrinjanje s preiskavo in trdilo, da je EU zahtevala občutljive poslovne informacije, vključno s kemično formulo, ki jo uporablja za svoje baterije.

V primerjavi s tem sta družbi BYD in Geely bolje izpolnili zahteve, sodelovali z mednarodnimi odvetniškimi pisarnami in temeljito zbirali podatke. BYD je v Bruslju najel tudi politične izvedence. Ta prizadevanja so se obrestovala, saj je bilo podjetje deležno najnižjega povišanja carin.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Fiat 500 edizione Principessa by Marani

Mansory Pugnator – Ferrari Purosangue drugačne vrste