Novi Bugatti Tourbillon je nedvomno tehnični vrhunec. Toda kako je ta superšportni avtomobil dejansko videti pod pokrovom motorja? Proizvajalec zdaj razkriva odgovor in ponuja nekaj fotografij.
Eden od najbolj impresivnih vidikov modela Tourbillon je pogonski sklop, ki združuje motor V16 z naravnim polnjenjem in tri električne motorje. Popolnoma nova platforma je ekipi v Molsheimu omogočila optimalno integracijo pogonskega sklopa in vseh drugih tehničnih funkcij.

Pet od osmih radiatorjev modela Tourbillon je optimalno nameščenih na sprednji strani vozila. Dva zunanja radiatorja usmerjata zrak vzdolž vozila neposredno k motorju, medtem ko se radiatorji na sredini napajajo skozi kultno Bugattijevo rešetko v obliki podkve in tako z največjo učinkovitostjo hladijo notranjost in električne komponente.
Za prtljažnikom je brezhibno vgrajena električna os z dvema elektromotorjema z močjo 250 kW. Takšna ureditev ne zagotavlja le popolnega pogona na vsa kolesa, temveč omogoča tudi porazdelitev navora, ki bistveno izboljša zmogljivost in vodljivost, saj navor po potrebi porazdeli na obe sprednji kolesi.




Srce nove platforme je sredinsko nameščena baterija v obliki črke T, ki zagotavlja 800 KM električne moči in deluje kot strukturni element monokoka. Baterija s kapaciteto 24 kWh je nameščena na sredini, kar zagotavlja popolnoma uravnoteženo težišče in omogoča doseg več kot 60 km v povsem električnem načinu. Nova arhitektura ponuja tudi fiksni sedež s premično pedalno enoto in nastavljivim volanom, kar zmanjšuje višino in težo modela Tourbillon.
Zadaj je srce modela Tourbillon – motor V16 z naravnim polnjenjem, ki je povezan s tretjim, zadaj nameščenim električnim motorjem. Zaradi dolžine tega motorja so morali Bugattijevi inženirji ubrati nov pristop k njegovi postavitvi in ga približati vozniku.




S postavitvijo rezervoarjev za gorivo na stran je bilo mogoče omejiti medosno razdaljo in dolžino hiperšportnega avtomobila ter hkrati povečati notranji prostor. Integrirana struktura za trk v velikem difuzorju zagotavlja dodatno optimizacijo teže, saj zadnji nosilec ni več potreben.
Platforma, na kateri temelji Tourbillon, pomeni novo poglavje za Bugatti, ki ga opredeljujeta raven optimizacije in zmogljivosti brez primere. Ko Bugatti vstopa v novo obdobje, bo ta platforma od zdaj naprej temeljna za vse, česar se znamka loti.