Klic divjine: Ruf Rodeo je terenski Porsche 911 s turbo motorjem

Porscheji 911 s povišano oddaljenostjo od tal niso nič novega: že leta 1978 je tovarna na reli Safari v vzhodni Afriki poslala dva modela 911 SC s 3,0-litrskim motorjem. Leta 1984 se je na reliju Pariz-Dakar udeležil model 911 Carrera 3.2 4×4, interno znan kot 953. Leta 2023 je bil predstavljen tudi model 911 Dakar.

Zdaj temu sledi tudi podjetje Ruf, znano po predelavah Porscheja. In to z modelom Rodeo, dvignjenim klasičnim modelom 911. Če vam ime zveni znano, bi moralo biti. Podjetje Ruf je že leta 2020 zasnovalo koncept Rodeo, ki je prav tako imel določeno vizualno šokantno vrednost. Tokrat je po Rufovih besedah notranjost v „zahodnjaško-ameriškem slogu“ in po vzoru ranča Ralph Lauren. Veliko rjavega usnja prekriva armaturno ploščo, sredinsko konzolo, vratne obloge in dele sedežev. Ostalo je dobesedno mozaik tkanin s šivi, ki spominjajo na Divji zahod in ameriške staroselce.

V notranjosti je Ruf Rodeo videti kot vestern Johna Wayna, zunanjost pa zaznamujejo klasične linije modela 911. Karoserija je izdelana iz ogljikovih vlaken in ima integrirane vratne kljuke, številne odprtine za dovod zraka in zadaj zadenjski spojler. Med močno razširjenimi zadnjimi blatniki je videti komično majhen. Domnevamo, da tudi Ruf Rodeo potrebuje vsak centimeter tega prostora. Med krili se nahaja 3,6-litrski boxer motor s turbinskim polnilnikom, ki ima 610 KM in 700 Nm navora. Ta vodno hlajeni motor poganja vsa štiri kolesa prek šeststopenjskega ročnega menjalnika.

Na sprednji in zadnji osi je dvojno vzmetenje z vodoravnimi amortizerji, zaradi 18-palčnih pnevmatik, ki se zajedajo v blato, pa je oddaljenost od tal 24,4 cm. Šest-batne zavore spredaj zagotavljajo potrebno zavorno moč, zadaj pa so uporabljene štiri-batne zavore. Kljub mogočnemu videzu in pogonu na vsa kolesa je Ruf ohranil težo modela Rodeo pri 1.250 kilogramih. Za to je zaslužna že omenjena karoserija iz ogljikovih vlaken in lahka šasija monokok iz ogljikovih vlaken, v katero je vgrajena tudi jeklena varnostna kletka.

Tudi možnosti ne manjka. Ima električna okna, ključavnice in klimatsko napravo – vse, kar potrebujete za udobno potovanje po območjih brez cest. Nima pa informacijsko-zabavnega sistema. Menimo, da je med usnjeno notranjostjo in 610 konjskimi močmi v zadku dovolj, da bosta voznik in potnik zaposlena. „Želeli smo ustvariti avtomobil, ki vzbuja občutek nostalgije, hkrati pa ponuja vznemirljivo sodobno tehnologijo, s katero lahko greste kamor koli,“ je v izjavi povedal direktor podjetja Ruf Alois Ruf mlajši. „Globoko smo povezani z lepotami ameriškega Zahoda in to smo želeli počastiti z rodeom. In kar je najpomembneje, želeli smo ustvariti nekaj zabavnega.” Dodatne informacije o cenah in razpoložljivosti bodo objavljene v kratkem.

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO