Kam bo vodila prihodnost vozil Vito, razred V, EQV in drugih? S projektom VAN.EA Mercedes-Benz Vans izvaja naslednjo fazo svoje strategije elektrifikacije: Od leta 2026 bodo vsi novo razviti srednje veliki in veliki dostavniki Mercedes temeljili na modularni, prilagodljivi in razširljivi električni arhitekturi VAN.EA (Mercedes-Benz Van Electric Architecture).
Prvi prototipi zdaj vozijo po javnih cestah, kar je mejnik na poti k ponovni iznajdbi dostavnega vozila. Mercedes sam ne skrbi za skrivnostnost in novinarjem pošilja fotografije še vedno močno zakamufliranih prototipov. Resda brez prevelike nevarnosti, saj zaenkrat pod debelo embalažo ni mogoče zares prepoznati ničesar od prihodnje zasnove. „Ponudba zasebnih vozil bo obsegala od družinskih kombijev in ekskluzivnih prevozov VIP do luksuzne in prostorne velike limuzine za stranke z najvišjimi zahtevami.“
Nova dostavna vozila bodo izpolnjevala tudi različne zahteve strank glede vgrajenih tehnologij. Ne glede na to, ali gre za vozila s pogonom na sprednji kolesi ali 4×4, bodo vsa vozila opremljena z najnovejšo različico operacijskega sistema Mercedes-Benz (MB.OS) ter 800-voltnim polnilnim sistemom in 22 kW polnilnikom za izmenični tok. V tem pogledu tudi gospodarska vozila sledijo ključnim podatkom platforme MB.EA, ki jo bo od leta 2025 uporabljal novi Mercedes CLA.
Po daljši vožnji od Stuttgarta do severnega rta v začetku junija 2024 s posebej izdelanim testnim vozilom za testiranje šasije, sistema eATS, baterije in visokonapetostne elektronike se trenutni testi osredotočajo na medsebojno delovanje vseh sestavnih delov celotnega vozila. Naslednji pomemben mejnik bo sledil pozimi s testiranjem v hladnem vremenu na Švedskem. Kdaj bodo pokrovi odstranjeni? Verjetno šele na sejmu IAA Gospodarska vozila septembra 2025.