Te Toyote Supra so programirane za avtonomno driftanje

Toyotino uspešno driftanje dveh avtonomnih modelov Supra v tandemu ni trening za kakšno novo dirkaško serijo. Toyotin raziskovalni inštitut in Stanfordski inženirski inštitut si prizadevata za varnejšo vožnjo s preizkušanjem novih sistemov za preprečevanje trkov, ki bi lahko v prihodnjih avtomobilih uporabili znanje profesionalnih drifterjev in voznikom pomagali pri okrevanju po zdrsih.

Avtomobila nista bila programirana enako, vendar je imela vsaka Supra računalnike in senzorje za nadzor krmiljenja, plina in zavor. TRI je vodilni avtomobil kodiral tako, da je izvajal drift po želeni poti, Stanford pa je zasledovalni avtomobil programiral tako, da se je dinamično prilagajal vodilnemu vozilu, da je driftal ob njem, ne da bi trčil, in to je delovalo. „Ta nova tehnologija se lahko pravočasno vključi, da zavaruje voznika in prepreči izgubo nadzora, tako kot bi to storil izkušeni voznik,“ je dejal Avinash Balachandran, podpredsednik oddelka Human Interactive Driving družbe TRI.

Večina voznikov nima dovolj znanja in spretnosti, da bi varno izvlekli drseče ali drseče vozilo. Pogosto imajo le delček sekunde časa za pravilen odziv, zato bi lahko avtonomni sistem, ki bi bil sposoben nadzorovati vozilo med zdrsom, ko voznik izgubi nadzor, pomagal rešiti življenja. Raziskovalci že uporabljajo znanje, pridobljeno pri projektu, za ustvarjanje novih načinov nadzora avtomobilov na ledu.

Sodobni avtomobili so varnejši kot kdaj koli prej, kar je v veliki meri posledica tehnologije. Današnja vozila se sama zavedajo in odzivajo na svet okoli sebe ter lahko posredujejo, še preden se voznik zave bližajočega se trčenja. Vendar še zdaleč niso popolna. Toyotini in Stanfordski drift avtomobili pomagajo zapolniti te vrzeli, vendar je do sveta, polnega avtonomnih vozil, še nekaj let.

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO