Bizaren svet: Kitajska izdeluje ponarejene VW Beetle iz steklenih vlaken

Kdor ima rad risanke ali stripe, se spomni lika Bizarro, Supermanovega nasprotnika. Zlobneža je ustvaril žarek duplikatorja in je okvarjen Supermanov klon. Njegov planet, Svet Bizarro, ima obliko kocke in je narobe obrnjena Zemlja: vse, kar imamo tukaj, obstaja tudi tam, vendar na nesrečen način.

Avtomobili imajo kvadratna kolesa, zavese štrlijo skozi okna, številke na urah so premešane in znaki so napisani nazaj. In glej, ko to poiščemo v Googlu, ugotovimo, da Kitajci izdelujejo VW Beetle iz sveta Bizarro – in ne govorimo o Ora Ballet Cat, štirivratnem električnem avtomobilu v slogu Beetla, ki ga skrbno izdeluje skupina GWM.

Naš VW Beetle iz vzporednega vesolja je surov in slabo dodelan. Niti ne moreš reči, da je pravi avto. Je izdelek podjetja Wecan, ki ima sedež v Qingdau, mestu na pol poti med Pekingom in Šanghajem. Podjetje Wecan je specializirano predvsem za proizvodnjo prikolic in tovornjakov za prevoz hrane, ki temeljijo na modelih iz preteklosti. Njihovi električni motorji se uporabljajo le za lažje premikanje vozil na kratkih razdaljah, saj teh vozil ni mogoče registrirati.

Bulli, Citroën in Vespa Ape

Vodilni model podjetja je prikolica s stenami iz nerjavnega jekla, ki spominja na znamenite ameriške Airstreame. Ponudba se nadaljuje z vozili, ki lahko potujejo na lastno moč – vendar ne prehitro in ne predaleč. Na podvozje iz kvadratnih cevi, opremljeno z električnim motorjem, Wecan pritrdi nadgradnje iz steklenih vlaken retro videza in prtljažnik, ki služi kot kuhinja, stojnica za sladoled ali prodajno mesto. Vse je prilagojeno po naročilu stranke. (Nekateri se spomnijo retro sladolednih kombijev na osnovi Forda Transita).

Obstajajo na primer avtomobili, ki posnemajo različne različice trikolesnika Piaggio Ape, pa tudi replike vozil Citroën Type H (1948-1981) in VW T1 „Bulli“ (1949-1967). Z izrazom „replike“ imamo v mislih skoraj karikaturne kopije originalnih vozil. Nekatere niti niso izdelane iz pravih avtomobilov, temveč iz 3D modelov, ki jih je oblikoval Wecan. In tako imajo mnogi od njih čar modela Revell, ki ga je zlepil osemletnik.

Novost dneva je Wecan Beetle, precej grd klon VW Beetla. Karoserija je enodelni blok iz steklenih vlaken, ki povezuje krila z osrednjo karoserijo in jih združuje v en sam odlitek. Videti je, da temelji na nemškem modelu iz leta 1968 s pokončnimi žarometi in navadnimi odbijači. Njegove mere ustrezajo meram pravega Volkswagna. A to je tudi vse. Po Wecanovem ceniku je avtomobil opremljen s celotnim sistemom razsvetljave, vendar priključki na fotografijah nimajo nič skupnega z originalom. Ročice in gumbi so nesorazmerno veliki in so bili zagotovo izdelani iz materiala, ki je bil na voljo že v tovarni.

Odbijači, prav tako izdelani iz steklenih vlaken, so pobarvani srebrno in nameščeni pod svojim prvotnim položajem, zaradi česar je ukrivljenost sprednjih blatnikov nenavadna. Po podatkih iz brošure je avtomobil izdelan iz pravih steklenih vlaken in ne iz akrila, kot bi lahko pričakovali. Originalna rešetka za hlajenje motorja pod zadnjim steklom je bila prekrita. Podvozje je bilo odstranjeno, zunanja ogledala pa so ogledala za motorna kolesa. Vrata pa so pritrjena z običajnimi tečaji in se ne ujemajo s karoserijo. Najbolj nenavadno je, da je karoserija videti precej nad šasijo. Tudi kolesa in pnevmatike štrlijo iz blatnikov.

V notranjosti je Wecan še manj podoben VW Beetlu. Tla so gladka, brez sredinskega predora. Tudi armaturna plošča je zglajena in poenostavljena, na njej pa je majhen digitalni zaslon. Na voljo sta dve pedali, pri čemer je zavorni pedal na vrhu na tečajih. Sedeži so oblazinjeni z umetnim usnjem in so tanki. Stekla vrat in vetrobranskega stekla so videti trdna, plast poliuretana pa poskuša blažiti vročino.

Največja hitrost 35 km/h

Električni motor, nameščen zadaj, poganja sklop navadnih svinčevih akumulatorjev. S takšno konfiguracijo avtomobil doseže največjo hitrost 35 km/h in z dvema polnjenjema (ki trajata od šest do osem ur) prevozi 80 kilometrov. To je dovolj za namene, ki se pričakujejo od te kitajske Volkswagnove lutke: V tem primeru so potrebne: poročne vožnje, kratki izleti za turiste, oglaševalski nastopi in razstavljanje v izložbah. Opozoriti je treba, da nemška znamka na Kitajskem nikoli ni uradno prodajala originalnega VW Beetla. Če nimate avtomobila Beetle, vzemite Wecan.

In kdor misli, da je ta hrošč iz multiverzuma poceni, se moti. Na Kitajskem je njegova vrednost FOB (izvoz) 7.513 ameriških dolarjev ali približno 6.800 evrov po trenutnem menjalnem tečaju. Če naročite več kot pet enot, boste za vsako od njih plačali 6.990 ameriških dolarjev (približno 6.300 evrov). V tej državi bi za te cene lahko našli precej dobre originalne hrošče. Zdi se, da se Wecan pri tem ne bo ustavil. Fotografije prikazujejo še druge modele v tovarniških prostorih, na primer Mini pred letom 2000, minibus Mercedes L 319 (1955-1968) in VW T2. Podvajanje Mundo Bizarro je v polnem teku.

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO