Manhart Performance se je lotil Toyote Supra GR

Podjetje Manhart Performance, ki je bilo sprva znano po nastavitvah vozil BMW, se je v zadnjih letih razvilo v tunerja odprtih blagovnih znamk. To je jasno razvidno iz njihovega najnovejšega projekta, modela GR 550, ki temelji na Toyoti GR Supra. Vendar je to tudi nekako očitno, saj se pod Toyotino karoserijo skriva tehnologija vozila BMW Z4.

GR 550 je serijsko opremljen z motorjem BMW B58 s 340 KM. Ta se ne uporablja le v sestrskem modelu Z4 Supra, temveč tudi v drugih modelih (M)40i, od kompaktnih do luksuznih vozil in velikih SUV-jev v celotni modelni paleti BMW. Vendar je Manhart ta motor bistveno spremenil, tako da dosega impresivno moč 550 KM (plus 210 KM) in največji navor 770 Nm (standardno 500 Nm). To je bilo doseženo s pomočjo kompleta za povečanje zmogljivosti turbine, nadgradnje turbopolnilnika, kompleta hladilnika z aluminijasto polnilno cevjo in karbonskim sesalnikom. Optimizirana je bila tudi programska oprema, in sicer s pomožno krmilno enoto MHtronik (420 KM) ali predelavo ECU.

Še ena posebnost Toyote je izpušni sistem iz nerjavnega jekla Manhart, ki ga izdeluje podjetje FI Exhaust. Ta sistem ima funkcijo lopute in štiri črne 100 mm izpušne cevi. Za mogočnejši zvok je mogoče izpušne cevi kombinirati z Manhartovimi izpušnimi cevmi ali športnimi izpušnimi cevmi. Vendar slednja možnost ni odobrena s strani TÜV in je namenjena le za izvoz. Podjetje Manhart je model GR 550 močno spremenilo tudi vizualno. Vozilo je opremljeno s platišči Concave One velikosti 9×20 in 10,5×20 palcev, ki so kombinirana z distančniki H&R. Karoserija je znižana z nizkimi vzmetmi H&R ali po želji z vzmetenjem coilover, ki ga je dobavil specialist KW.

Dandanes je treba s spoilerware običajno ravnati previdno. Vendar je v primeru majhnega japonskega kupeja karoserijski kit povsem primeren in ustrezen. Obsežen karbonski karoserijski kit, ki ga sestavljajo sprednji spojler, vstavki na maski motorja, pokrovi ogledal, stranska krila, veliko zadnje krilo, difuzor in pokrovi za zadnje luči, je na Supri videti dobro. Vizualno podobo zaokrožuje komplet oblog z rdečimi poudarki. Notranjost in zavorni sistem modela GR 550 ostajata serijska, vendar ju je mogoče na zahtevo prilagoditi.

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO