Škoda je predstavila svoj cenovno najugodnejši SUV Kylaq, ki je namenjen predvsem rastočemu indijskemu trgu. Kot tretji model, razvit v Indiji – po SUV-ju Kushaq in limuzini Slavia – je Kylaq namenjen zelo tekmovalnemu subkompaktnemu segmentu, ki predstavlja skoraj polovico celotne prodaje na indijskem tržišču.
Kylaq v dolžino meri 3.995 mm in je najmanjši Škodin model, ki je uvrščen pod indijsko različico Kushaqa (4.225 mm) in evropsko različico Kamiqa (4.241 mm). Pravzaprav je celo krajši od Fabie (4.108 mm), medtem ko ima podobno medosno razdaljo kot slednja (2.566 mm).
Kylaq prevzema Škodin stilski jezik Modern Solid z dodatnim pridihom preprostosti, ki je posledica tega, da gre v prvi vrsti za cenovno dostopno izbiro. Deljeni LED-žarometi obkrožajo črno masko hladilnika, medtem ko oblika zadnjih luči spominja na Hyundaia Exter.
Pri Škodi trdijo, da ima Kylaq kljub majhnim dimenzijam prostorno notranjost s 446 litri prostornine prtljažnega prostora, kar je vodilna vrednost v tem segmentu. Praktičnost je še boljša zaradi vrste Simply Clever funkcij.
Kylaq temelji na v Indiji razviti arhitekturi MQB-A0-IN, ki je cenovno ugodna različica platforme MQB skupine VW za trge v razvoju. Ista platforma je osnova za nekoliko večji model Škoda Kushaq/Slavia in VW Taigun/Virtus. Pričakuje se, da si bo Kylaq večino delov delil tudi s prihajajočim VW-jevim vstopnim SUV-jem za Brazilijo.
Pod pokrovom je 1,0-litrski trivaljni bencinski motor TSI s turbinskim polnilnikom, ki proizvede 85 kW (115 KM) in 178 Nm navora. Moč se prenaša na sprednja kolesa prek šeststopenjskega ročnega menjalnika ali opcijskega samodejnega menjalnika. Kylaq pospeši od 0 do 100 km/h v 10,5 sekunde in doseže največjo hitrost 188 km/h.
Škoda Kylaq bo izdelana v tovarni Chakan v Indiji. Na trgu bo predvidoma v začetku leta 2025, začetna cena pa bo 789.000 indijskih rupij (8.750 EUR). Njegovi tekmeci v najhitreje rastočem in najbolj konkurenčnem indijskem segmentu so Citroen C3, Hyundai Venue, Nissan Magnite, Toyota Raize in Tata Nexon.