Nekateri zagrizeni ljubitelji klasične limuzine z odrezanim zadkom bodo to obžalovali. Naslednik Audija A4, ki se zdaj imenuje A5, je spet limuzina. Vendar ima ta v slogu starega modela A5 Sportback zadnjo klop z velikimi prtljažnimi vrati. Povsem drugače je na Kitajskem, kjer je znamka zdaj predstavila A5L, različico novega A5 z dolgo medosno razdaljo.
Zanimivo je, da je novi A5L limuzina z odrezanim zadkom, ki je v evropski različici hatchback. Vendar pa Audi o dolgem A5 ne razkriva preveč in ne navaja nobenih podrobnosti o njegovih dimenzijah. A5L sledi Audijevemu novemu mednarodnemu dogovoru o poimenovanju, v skladu s katerim se razlikujejo modelne številke električnih modelov in klasičnih modelnih serij. Kot model z notranjim izgorevanjem A5L temelji na platformi Premium Platform Combustion (PPC).
Uradno je navedeno le, da podaljšana medosna razdalja omogoča bistveno boljši občutek prostornosti „ob običajnih dinamičnih razmerjih“. A5L je dolg 4.902 milimetra in tako za dobrih osem centimetrov daljši od običajnega modela A5. Posamezni vzorci spredaj in zadaj – kot so osvetljeni obroči – zagotavljajo nezamenljiv videz. V notranjosti so osvetljena vzvratna ogledala in (po besedah Audija) „visokotehnološke rešitve, na primer pri zaslonskem in upravljalnem konceptu“.
Audi Q6L e-tron bo tik pred prihodom na trg prvi lokalno proizvedeni predstavnik na električni platformi Premium Platform Electric (PPE). Od konca decembra ga bo izključno za kitajski trg izdelovalo podjetje Audi FAW NEV Company, ki sta ga ustanovila Audi in FAW. V ta namen je družba za sodelovanje vzpostavila novo proizvodno lokacijo v Changchunu za proizvodnjo popolnoma električnih modelov Audi.