in ,

Land Rover v savdijsko puščavo novim izzivom naproti

S svojim novim Defenderjem bodo leta 2026 pri Land Roverju lotili Dakarja, kjer pa ne bodo le tekmovali, temveč bodo postali tudi njihov uradni avtomobilski partner.

Zadnja leta so britanski Land Rover mnogi označili za proizvajalca avtomobilov za nogometaše, saj je znamka nekoliko zatavala vstran od svojega nekoč slavnega pedigreja terensko sposobnih avtomobilov.

Leta 2019 so pri znamki kritike vendarle utišali z novo generacijo Defenderja, ki se je vrnil k terenskim koreninam znamke. Danes pa imajo pri Land Roverju očitno željo, da se izkažejo na enem najtežjih preizkusov harmonije med človekom in strojem: Rallyju Dakar.

Land Rover je razkril, da se bodo z letom 2026 spopadli z Dakarjem, v prvo bojno linijo pa bodo poslali kar njihovega hišnega terenskega strokovnjaka, Defenderja. Poleg tega bo Land Rover na Dakarju zalagal celotno floto Defenderjev, ki so potrebni za potek tekmovanja, saj bodo postali tudi uradni avtomobilski partner med sezonami 2025 in 2028. Zaenkrat že vemo, da bodo poskrbeli za šest močno predelanih Defenderjev za pregledovanje proge.


Defender je zgodovinsko gledano že od nekdaj pravi, čistokrvni terenec, in nova generacija to zgodbo še vedno nadaljuje. Bo pa za Land Rover to prvi poskus na sipinah Rallyja Dakar, zato bo zanimivo videti, kako se bodo odrezali. Šport so pri znamki vzeli skrajno resno, saj so že sestavili uradno delovno ekipo za Defenderja.


Uradna delovna ekipa Defenderja je vodena s strani izvršilnega direktorja JLR (Jaguar Land Rover) Motorsporta Jamesa Barclaya, ki je glede vstopa v Dakar dejal: „Prvič v zgodovini smo s tovarniško udeležbo na Dakarju na samem začetku naše poti. Zavedamo se, koliko se moramo še naučiti in doseči, preden bomo leta 2026 stopili na start, vendar smo že na dobri poti in se veselimo pustolovščine.« Povedal je tudi, da bodo dodatne informacije razkrite šele med samim 2025 Dakar Rallyjem. Upajmo, da bomo takrat videli tudi kakšen vpogled v sam izgled Defenderja v dirkalni obleki.


Zaenkrat še ni znano, katera različica Defenderja bo dobila častni naziv Dakar Rally dirkalnika. Obstaja pa možnost, da bo to najmočnejši in najbolj robusten član družine, in to je Defender Octa, ki se ponaša s svojim 4,4-litrskim V8 agregatom, ki razvije kar 635 konjskih moči, katerega si je sposodil od BMW-ja, in pa ključno, seveda, tudi nadgrajeno podvozje. Morda pa bodo izbrali katero drugo različico ali celo izdali novo, skratka, na to bo žal še potrebno počakati.


2025 Dakar Rally bo potekal v Savdski Arabiji med 3. in 17. januarjem in bo kar 47. edicija Dakarja. Pot bo potekala skozi Veliko arabsko puščavo, vse od Biše do Šubajtaha. Žal še takrat ne bomo videli Defenderjev, ki vozijo vratolomen slalom skozi arabske sipine in izvajajo skoke, katerim bi zavidali še smučarski skakalci. Ampak nič hudega, saj bodo to počeli drugi proizvajalci, ki nam bodo čakanje vsekakor olajšali.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Fiat Multipla: Nerazumljen model je dopolnil 25 let

Opel Tigra TwinTop: Corsa s svežim zrakom je dopolnila 20 let