V času, ko kabrioleti in roadsterji postajajo vse redkejši in dražji, je vredno pogledati nazaj in morda tudi na trg rabljenih avtomobilov. Leta 1996 je Mercedes sprožil val, ki se je nadaljeval vse do leta 2010: val kabrioletov z zložljivo jekleno streho.
Leta 2000 Peugeot v segment cenovno dostopnih majhnih avtomobilov vnese idejo kupeja-kabrioleta. Model 206 CC je uspešnica – samo v Nemčiji je bilo registriranih skoraj 100.000 primerkov. Val se še naprej širi. Zdaj si vsi želijo delček torte kabrioleta z zložljivo streho. Zato Opel vrača ime, ki je leta 2001 skoraj izginilo brez sledu: Opel Tigra. Junija 2004 je bil nekdanji dvosedežni kupe ponovno predstavljen kot TwinTop s spremenljivo streho. Tigra B temelji na platformi Gamma podjetja General Motors.
Kljub temu ima 3,92-metrski sušilec za lase svoj edinstven oblikovalski koncept. Za razliko od številnih drugih modelov iz obdobja zložljivih streh je to opazno tudi pri proporcih vozila Opel Tigra TwinTop. Opel ne izvaja operacije Frankenstein, pri kateri bi na model iz ponudbe privarili ogromen zadnji del. Jasna linija od sprednjega do zadnjega dela vozila daje vozilu TwinTop jasne obrise – ne glede na to, ali je odprto ali s streho. Zadek ostaja kratek, previsi pa športni in ozki. Športni mini avtomobil klinaste oblike, ki je več kot le Corsa na svežem zraku.
Zato Opel na svoji spletni strani ne le samozavestno napiše, da Opel Tigra TwinTop s svojim „športnim dizajnom in zložljivo jekleno streho“ vsako ulico spremeni v modno pisto. Tudi strokovni tisk je navdušen in Oplov mali avtomobil na avtomobilskem salonu v Ženevi imenuje „kabriolet leta 2004“. Poleg tega se streha ne skrije v prtljažnik kot pri drugih modelih tistega časa, temveč se zaradi varčevanja s prostorom nahaja za sedeži. To pomeni, da je prostor z 250 litri še vedno zelo uporaben, tudi ko je streha odprta. Ko je zaprt, pa je prostor poln 440 litrov. Vrhunec: Opel je Tigri TwinTop namenil dodaten predal za shranjevanje za sedeži.
Preobrazba iz kupeja v kabriolet traja le 18 sekund. Postopek, ki ga je razvil francoski specialist za karoserije Heuliez, podpira pet elektromotorjev. Tudi 206 CC temelji na francoski tehnologiji. Osnova za notranjost je Corsa C. Funkcionalna, pregledna razporeditev instrumentov in gumbov ter majhen digitalni informacijski zaslon na sredini. Na splošno prevzem zagotavlja znano vzdušje in takojšnjo domačnost za kupce. Na nasprotni strani so velike sprednje stranice iz trde plastike.
Opel Tigra TwinTop je na voljo v treh linijah opreme: Enjoy, Sport in Cosmo – kasneje kot TwinTop, TwinTop Edition in TwinTop Design Edition. Strešni del je lahko obarvan v srebrno zvezdo (v opremi Cosmo) ali v mat barvo Moonland (Sport). Leta 2008 je dodana barvna opcija „SoftTop“, ki jekleno zložljivo streho prekrije s tekstilnim materialom. Cena različice Enjoy z 1,4-litrskim bencinskim motorjem Ecotec in 90 KM se začne pri 16.695 evrih. Cena 1,8-litrskega motorja Ecotec s 125 KM, ki ga poznamo iz Corse GSi, bo leta 2004 znašala najmanj 17.895 evrov. S slednjim majhno vozilo, ki tehta približno 1.250 kilogramov, od 0 do 100 km/h pospeši v 7,7 sekunde.
Leta 2005 je Opel Tigri dodal 1,3-litrski dizelski motor s 70 KM. Motor CDTI sta skupaj razvila General Motors in Fiat, v povprečju pa je porabil 4,6 litra. Leta 2005 je bil to motor leta. Vožnja naj bi bila zabavna z ročnim 5-stopenjskim menjalnikom ali 5-stopenjskim polavtomatskim menjalnikom Easytronic. Takrat je po testu veljalo: „Majhen avtomobil je agilen na poti, ima zadostne zaloge moči in se lahko suvereno pelje v srednjem potovalnem območju.“ Potrdili so tudi, da se mali kupe-kabriolet „precej športno obnaša v ovinkih, vendar brez neprijetno trdega vzmetenja“.
Leta 2005 je bila Opel Tigra TwinTop samo v Nemčiji registrirana 13.263-krat. V proizvodnem obdobju od leta 2004 do 2009 je bilo izdelanih 90.874 vozil. S 35.645 registracijami Tigre TwinTop jih je več kot tretjina pristala na nemških cestah – od tega le 912 z 1,3-litrskim dizelskim motorjem. Opel je leta 2007 prodal le 4.118 vozil.
Podjetje s sedežem v Rüsselsheimu se zaradi vala zložljive strehe predčasno vrne na obalo. Astra TwinTop je preživela do leta 2011, vendar Opel ni predstavil naslednika modela Tigra TwinTop – vse do danes. Dobro ohranjeni primerki so trenutno na voljo od 2.000 EUR. Če želite v roke dobiti enega od redkih dizlov, boste verjetno morali predvideti vsaj 4.000 EUR in obsežno iskanje.