To je eden najmočnejših, najzanimivejših in najzmogljivejših modelov v ponudbi BMW: XM. Vrhunska različica „Label Red“ je opremljena s 748 KM in 1.000 Nm navora. Za to moč je zaslužen priključni hibridni pogon, ki združuje 4,4-litrski biturbo V8 (S68) s 585 KM in elektromotor s 197 KM.
Kljub temu je bilo po besedah podjetja Manhart Performance prepoznavanje in izkoriščanje neizkoriščenega potenciala zmogljivosti „enostavno“. Strokovnjaki iz Wuppertala so izvedli tudi nekaj pomembnih vizualnih izboljšav, da bi SUV postal še močnejši in bolj prepoznaven. Rezultat: BMW XM je postal MHXM 900.
Številka 900 seveda ponovno pomeni moč pogona: MHXM 900 zagotavlja 900 KM in 1.200 Nm. To je bilo doseženo z lastno pomožno krmilno enoto MHtronik. Nameščen je bil tudi izpušni sistem Akrapovic slip-on. Ta je na voljo z brezžičnim kompletom ali brez njega, pri čemer slednja različica nima homologacije TÜV in je zato namenjena le za izvoz. Enako velja za dirkalne izpušne cevi brez katalizatorjev in nadomestne cevi OPF-Delete s 300-celičnimi katalizatorji HJS. Kot alternativa sistemu Akrapovič je na voljo tudi izpušni sistem iz nerjavnega jekla z regulacijo loput. Na zahtevo so možne tudi prilagojene nadgradnje zavornega sistema XM.
Na strani podvozja je za MHXM 900 značilna manjša oddaljenost od tal. To je bilo doseženo s pomočjo nižjih vzmeti podjetja H&R. Znižanje med drugim zagotavlja, da so nova kolesa odlično nameščena pod blatniki: Pri tem se je Manhart odločil za priljubljeno dolgoletno izbiro v obliki konkavnega modela Concave One. Platišča, za katera je značilnih šest dvojnih krakov, so pobarvana v sijajno črno in so na voljo v dimenzijah XXL 10×24 palcev na sprednji osi in celo 12×24 palcev na zadnji osi.
Možne so tudi individualno nastavljive barve. Vgrajene pnevmatike merijo 295/30ZR24 in 355/25ZR24. Ekstravagantni in ekstravertirani videz XM Label Red, ki je že v fazi izdelave, Manhart še dodatno izostri s kompletom karoserije iz ogljikovih vlaken. Sprednji del je dobil spojler, zračne kanale in dodatke za predpasnik ter okvir rešetke hladilnika in novo masko motorja. Stranski pogled je izpopolnjen s pragovi.
Za še bolj impresiven zaključek poskrbijo dva spojlerja – eden na robu strehe in drugi pod zadnjim steklom – ter difuzor, dodatek na pokrovu prtljažnika med zadnjimi lučmi in stranske letve na predelu platišča. Za ujemajočo se, spektakularno podobo je bil MHXM 900 v celoti ovit v matirano sivo barvo. Manhart je model MHXM 900 opremil tudi s karbonsko notranjostjo, ki se ujema s karoserijskim kompletom. Notranjost dopolnjuje z oblogami za vrata, armaturno ploščo in sredinsko konzolo ter volanskim obročem.