Ali bo Ferrari vrnil model F40?

Ferrarijeva serija „Icona“ je poklon slavni preteklosti podjetja. Monza SP1 in SP2 sta na primer reinterpretaciji odprtih Barchett V12, na katerih temelji Ferrarijeva legenda. Daytona SP3 pa je poklon slavnim prototipnim dirkalnikom iz šestdesetih let prejšnjega stoletja. Zdaj očitno ni slaba verjetnost, da imajo Italijani v mislih sodobno ikono za svoj SP4.

Top Gear poroča, da bi lahko bilo naslednje vozilo iz serije Icona poklon modelu F40. Publikacija navaja anonimne, a „zelo zaupanja vredne“ vire. Običajno Top Gear ne objavlja takšnih zgodb, če v njih res ni ničesar, kar jim doda verodostojnost. Prav tako velja omeniti, da je zgodbo napisal odgovorni urednik britanske revije.

Ferrari Daytona

Prejšnji modeli Icona niso le retro predelave prejšnjih Ferrarijev. Modeli SP1, SP2 in SP3 se jasno navezujejo na zgodovino znamke, vendar to počnejo z novim slogom in sodobno tehnologijo. Vsi so bili prej strogo omejeni – obstaja 499 primerkov modela Monza in 599 primerkov modela Daytona – in vsi so stali precej več kot milijon evrov. Ne glede na to, kako bo videti SP4, pričakujte podobno majhno število in podobno visoko ceno.

SP1 in SP2 temeljita na modelu 812 Superfast, pri čemer sta šasija in motor izposojena iz velikega kupeja. SP3 je bolj soroden LaFerrariju, vendar ne uporablja njegovih hibridnih komponent. Če je SP4 res poklon modelu F40, bi Ferrari morda lahko kombiniral karbonsko šasijo s 4,0-litrskim biturbo V8 iz modela SF90.

Avtomobili iz serije Icona so za podjetje Cavallino Rampante zelo donosni. Ker temeljijo na obstoječih sestavnih delih, je njihov razvoj razmeroma poceni. Po drugi strani pa jih je le peščica, zato so dobro situirane stranke pripravljene na široko odpreti svoje blagajne, da bi se dokopale do enega. Poleg tega morate biti stalna stranka podjetja, da se sploh uvrstite na seznam potencialnih kupcev. Torej ste podjetju že dali precejšen del svojega težko prisluženega denarja.

Ferrari Monza

Vendar pa Top Gear opozarja, da bi lahko „novo izdajo“ modela F40 razumeli kot svetoskrunstvo. Kot svarilni primer lahko vzamemo novi Lamborghini Countach. Zavrnil ga je Marcello Gandini, oblikovalec izvirnika, in prav tako je moral prenesti nekaj, včasih ostrih kritik. Še več, tak avtomobil bi lahko ukradel pozornost novemu modelu F80, neposrednemu potomcu modela F40.

Po drugi strani so bili vsi prejšnji modeli Icona uspešnice, zato se ni treba bati, da SP4 ne bo odličen. Ne glede na to, ali gre za poklon F40 ali za povsem drugačen avtomobil.

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO