Volvov veliki hlebec zarečenega kruha

Volvo je bil eden prvih uveljavljenih avtomobilskih proizvajalcev, ki je načrtoval popolnoma električno ponudbo. Ambiciozna strategija, ki je bila objavljena marca 2021, je pozivala k ukinitvi avtomobilov z motorji z notranjim izgorevanjem do leta 2030. Vendar je znamka v lasti družbe Geely pred nekaj meseci spremenila svoj nadvse optimističen cilj in sporočila, da se bo prodaja avtomobilov z motorji z notranjim zgorevanjem nadaljevala tudi po izteku tega desetletja. Zdaj smo izvedeli, da je njen najbolj žejni SUV še dolgo na sceni.

Največji bencinski SUV te znamke bo prihodnje leto dopolnil 10 let, a so ga leta 2019 prenovili in septembra letos še enkrat posodobili. Čeprav je zdaj na voljo popolnoma električni EX90, bo ta mirno sobival z modelom z bencinskim motorjem.

Tudi prejšnja generacija modela XC90 je imela nenavadno dolgo življenjsko dobo – 14 let. V prodajo je prišla leta 2002 in je bila opuščena šele leta 2016, ko je bil model XC Classic umaknjen s kitajskega trga. Zdi se, da bo njegov naslednik dosegel vsaj tako dolgo življenjsko dobo, kot jo je imel model pred njim. Kljub vse višji starosti XC90 ostaja tretji najbolje prodajani izdelek podjetja, takoj za cenejšima in manjšima modeloma XC60 in XC40.

Še prezgodaj je reči, ali bo XC90 dočakal tretjo generacijo. Nedavna prenova nam sporoča, da bo trenutni model ostal na trgu še nekaj let. Volvo pravi, da bo še naprej posodabljal luksuzno vozilo, vendar bi to lahko pomenilo tretji facelift in ne povsem novega vozila. Glede na to, da je najnovejši cilj, da bodo priključni hibridi in električna vozila do leta 2030 predstavljali 90-100 % vseh dobav, se zdi velika naložba v izključno bencinski SUV malo verjetna.

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO