Kitajske avtomobilske znamke nas nikoli ne prenehajo presenečati. Spet smo nejeverno dvignili roke in to z razlogom, saj klona klasičnega Land Rover Defenderja ne bi pričakovali.
Znamka BAW izdeluje avtomobile že od leta 1958 in je eden najstarejših proizvajalcev v državi. Od leta 1964 se je družba BAW osredotočila predvsem na proizvodnjo terenskega vozila Beijing BJ212, ki je ostalo v programu več kot 20 let in ga je uporabljala predvsem vojska. Novi model 212 je temu modelu podoben na sprednjem delu in po številki.

BAW 212 je pravo terensko vozilo, tako kot njegov britanski vzornik. Pravzaprav ni le preoblečen SUV. Ne, to vozilo ima izbirni štirikolesni pogon, reduktor ter celo zapori diferenciala spredaj in zadaj. A to še ni vse: na voljo sta tudi neverjetna kota nagibanja 40 stopinj spredaj in 36 stopinj zadaj. Ne manjka običajnih voznih programov, s katerimi lahko avtomobil prilagodite svojim potrebam. Moč zagotavlja 2,0-litrski turbo bencinski motor s 150 KM (največji navor ni bil razkrit), ki deluje z osem-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Predvidevamo, da bo to samodejni menjalnik s pretvornikom navora, čeprav o tem ni nobenih informacij.






Glede videza lahko nekateri opazijo podobnost s Toyoto Land Cruiser FJ40 (žarometi), Jeepom Wranglerjem (odbijači in kolesni loki) ali Mercedesom razreda G (zadek). Toda, kot je bilo omenjeno na začetku, BAW citira iz svoje zgodovine. Edina slika notranjosti, ki jo imamo na voljo, prikazuje velik zaslon na dotik, ki lebdi na sredini armaturne plošče (da vam ni treba preveč odvrniti pogleda s ceste ali poteka vožnje), in volan s sploščeno spodnjo stranjo. Na splošno se zdi, da je kakovost izdelave visoka, čeprav je pod monitorjem morda preveč gumbov, zaradi česar je težko hitro najti želeni gumb. Sčasoma se boste morali navaditi na položaj posameznih gumbov.

Prav tako ni pošteno dajati preveč predlogov za izboljšanje avtomobila, ki se na domači Kitajskem prodaja za ceno, enakovredno 14.000 evrov. Sliši se kot šala, vendar ni. Res je tudi, da najvišja različica stane le 20.000 evrov. Da, govorimo o cenovni ravni evropskega modela Dacia Sandero. Menimo, da vojaško zelena barva avtomobilu zelo ustreza, in lahko le obžalujemo, da modela BAW 212 ne moremo videti na evropskih cestah. Bi ga kupili, če bi bil na voljo?