Audi je izdelal električni terenec s portalnimi osmi

Te slike so morda videti, kot da jih je posnela umetna inteligenca, vendar so dejansko resnične. Audi je razvil noro terensko vozilo, ki temelji na enem od njegovih številnih nepopisnih električnih SUV-jev. Ta divji unikat je svoje življenje začel kot Q6 Sportback e-tron, nato pa je bil deležen popolne predelave, ki je vključevala tudi dodajanje portalnih osi. To je res … Audi s portalnimi osmi.

Kaj sploh so portalne osi? Sistem zobnikov, nameščenih na koncih osi ali vijakov v bližini koles, povečuje oddaljenost od tal pod osjo. Ta zasnova dvigne srednjo linijo osi, kar dvigne diferencial glede na površino pritrditve koles, hkrati pa zniža kolesa glede na diferencial in cevi osi ali vijakov. Audi ne navaja natančnih podrobnosti o zasnovi, vendar pravi, da so portalne osi novost. Portalne osi v serijskem vozilu so precej redke. Pri Mercedes-Benzu so najbolj znani modeli G500 4×4², G63 AMG 6×6 in Unimog. Omeniti velja, da sta to tehnologijo vzmetenja imela tudi modela Toyota Mega Cruiser in Hummer H1. Portalne osi se običajno uporabljajo v vojaških vozilih.

Na slikah, ki jih je objavil oddelek Audi Sport Performance, je Q6 Sportback e-tron na terenskih pnevmatikah Venom Power Terra Hunter X/T. Terensko vozilo ima izstopajoče kolesne loke in strešni prtljažnik z dodatnimi žarometi. Pod glavnimi žarometi so nameščene dodatne diode LED, ki so videti, kot da izhajajo iz vozila VW Golf GTI. Videti je, kot da je Audi nekoliko obril sprednji odbijač, da bi povečal približevalni kot.

Audi ne navaja, ali SUV temelji na običajnem modelu Q6 e-tron ali na modelu SQ6 e-tron. Vendar bomo kmalu videli več o tem konceptu. V idealnem primeru s popolnimi tehničnimi specifikacijami. V vsakem primeru bi bil serijski Audi s portalnimi osmi odličen, vendar je to za zdaj le pobožna želja.

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO