Bugatti Tourbillon na dirkališču sprosti svoj V16 motor

Čeprav je Mate Rimac zaslovel z električnimi hiperavtomobili, je pravi ljubitelj bencinskih hlapov, ki ima enako kot mi rad motorje z notranjim izgorevanjem. Stara garda v skupini Volkswagen je želela, da bi bil naslednik Chirona popolnoma električni, vendar je Rimac vztrajal pri motorju z notranjim izgorevanjem kot osrednjem elementu Tourbilliona.

Njegova prizadevanja za ohranitev bencinskega motorja so se obrestovala. V novem videoposnetku, ki ga je objavil izvršni direktor Bugatti Rimac, lahko slišimo slavni 8,3-litrski motor.

Posnetek je bil posnet v Italiji na dirkališču Nardo in prikazuje zamaskiran prototip modela Tourbillon, ki pred začetkom dirke odpelje nekaj krogov. Novi stroj iz Molsheima ponuja hitre pospeške, najbolj pa navduši sladek zvok. Mate Rimac potrjuje, da bo serijski avtomobil zvenel natanko tako, in upa, da Bugattiju ne bo treba vgraditi mehkega omejevalnika. Naravno polnjeni motor V16 kriči do 9.000 vrtljajev na minuto, kar pomeni, da gre za enega od najvišje vrtečih se serijskih avtomobilov doslej.

Bugatti Tourbillon se smeje zmanjševanju velikosti, saj ohranja vseh šestnajst valjev svojih sodobnih predhodnikov. Ti so zdaj razporejeni drugače, od postavitve W16 skupine VW Group, ki se uporablja pri modelih Veyron in Chiron, do postavitve V16, ki jo je razvil Cosworth. Takšnega motorja je imelo le malo avtomobilov in v tridesetih letih prejšnjega stoletja, ko sta bila predstavljena modela Marmon Sixteen in Cadillac V-16, predpisov o emisijah praktično ni bilo. Tudi v devetdesetih letih prejšnjega stoletja, ko je na trg prišel Cizeta-Moroder V16T, je bilo izpolnjevanje predpisov veliko lažje.

Bugatti je v svoj novi kronski dragulj lahko vgradil motor V16 in še vedno upošteval predpise, saj je tourbillon opremil s hibridnim pogonom s tremi elektromotorji. Ferrarijev F80 je prav tako elektrificiran, vendar je LaFerrarijev V12 zamenjal precej manjši V6, ki so ga navdušenci že kritizirali zaradi njegovega dušenega zvoka. McLaren W1 ima še vedno V8 kot stari P1 in zveni precej dobro, vsaj v uradnih videoposnetkih.

Še vedno je na voljo nekaj avtomobilov z motorjem V12, vendar so modeli, kot so Ferrari 12Cilindri, Aston Martin Vanquish in Lamborghini Revuelto, veliko cenejši od modela Tourbillion. AMG še naprej dobavlja Paganiju motor V-12 za model Utopia, Cosworth pa izdeluje dvanajst-valjne motorje za modela Gordon Murray Automotive (GMA) T.33 in T.50.

Ti motorji z veliko prostornino postajajo vse redkejši, zato želi Bugatti z motorjem z notranjim izgorevanjem V16 v serijskem avtomobilu postopoma odpraviti prevelik motor z notranjim izgorevanjem. Izdelanih bo le 250 primerkov, ki bodo dobavljeni od leta 2026.

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO