Konec BMW-jev na sprednji pogon?

BMW-jeva nova Neue Klasse platforma bi lahko pomenila konec sprednjega pogona pri nekaterih modelih.

Podobno kot Audi s tehnologijo Quattro za štirikolesni pogon je tudi BMW že desetletja znan po svojem pogonu na zadnji par koles. Vendar, ker se časi spreminjajo, so bili tudi pri BMW prisiljeni v uporabo sprednjega pogona, ki so ga Bavarci dolga leta poimenovali kar »napačni pogon«. Leta 2014 je BMW serije 2 Active Tourer postal prvi model znamke, ki je bil gnan samo na sprednji par koles, od tedaj pa je tovrsten pogon posvojilo že več modelov v BMW-jevi ponudbi.

Očitno je pri BMW-ju spet napočil čas, da se stvari spremenijo. BMW-jeva nova platforma Neue Klasse, natančneje šesta generacija električne motorizacije eDrive, bo, kot kaže, na voljo le v dvo, tri in štirimotorski konfiguraciji, pri čemer nobena od teh ni primerna za pogon izključno na sprednji par koles.

Zaradi zasnove platforme Neue Klasse se elektromotorji, nameščeni na sprednji par koles, bistveno razlikujejo od tistih na zadnji osi. Motorji, nameščeni na zadnji osi, imajo integriran menjalnik, tisti na sprednji osi pa ga nimajo, torej se tukaj možnosti za Neue Klasse BMW-ja s sprednjim pogonom končajo. Motor na zadnji osi je tudi mnogo močnejši od tistega spredaj, saj razvije kar 402 KM, slednji pa »le« 241 KM. Razlog za takšno razporeditev moči se skriva v vozni dinamiki vozila, trdijo pri BMW-ju.

Konec sprednjega pogona za BMW pa vendarle ne pomeni, da je to konec tudi za manjše modele, kot je serija 1, saj je Neue Klasse modularna platforma, ki je prilagojena širokemu spektru vozil, podobno kot Volkswagnova platforma MEB. Prvi dve generaciji serije 1 sta bili gnani le na zadnji par koles, torej bo zanimivo videti, ali se BMW s novo platformo res vrača k svojim koreninam.

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO