Novokrščena znamka AUDI planira v Šanghaju razkriti tri povsem nove električne modele.
Kitajska je že desetletja zlata jama evropskih proizvajalcev, vendar se zaradi eksponentne rasti kitajske avtoindustrije ti dnevi počasi končujejo. Posel na največjem svetovnem avtomobilskem trgu postaja torej vse prej kot zagotovljen, zato so evropski proizvajalci, kot so Mercedes-Benz, Audi in BMW, bili prisiljeni v spremembo strategije za utrjevanje svojega statusa na tržišču. Izbrane strategije se od proizvajalca do proizvajalca močno razlikujejo, pri Audiju pa so dobili idejo, da je očitno najlažje kar ustvariti povsem novo znamko za Kitajsko. In ta se imenuje, no, AUDI.
Audijev generalni direktor Gernot Döllner je na konferenci o izidu prodaje leta 2024 razkril, da bo prvi AUDI za kitajski trg ugledal luč sveta na avtomobilskem salonu v Šanghaju, ki bo potekal med 25. aprilom in 2. majem, vendar bo sam avtomobil razkrit nekoliko prej, natančneje 23. aprila. Kljub temu, da ime modela še zmeraj ostaja skrivnost, vemo, da bo ta serijska različica lanskega koncepta AUDI E concept. Čez približno dve leti sta za znamko predvidena še dva modela, torej en SUV in en sportback.













Glavno področje, kjer se evropski Audi razlikuje od vzhodnega AUDI-ja, je pogon, saj bodo vsi AUDI modeli gnani samo in izključno na elektriko. Pomembna razlika med znamkama leži tudi v lastništvu, saj AUDI ni zgolj pod domeno Volkswagnovega koncerna, ampak tudi kitajskega SAIC-a, ki bo sodeloval pri zasnovi avtomobilov. Da vendarle ne govorimo o Audiju, ampak o AUDI-ju, bodo opozarjale tudi oznake, saj kitajski modeli ne bodo nosili štirih obročev, ampak le napis AUDI v velikem tisku.
Po konceptu AUDI E concept sodeč si bodo kitajski modeli delili izredno malo oblikovnih potez z evropskim Audijem. Na zunanjosti mu zaradi precej drugačne oblike težko sploh določimo karoserijsko izvedbo – najbolje ga opišemo kot križanca med avantom in sportbackom. Celotna notranjost pa je prilagojena prioritetam kitajskih kupcev, zato ogromni zasloni prevladujejo še bistveno bolj kot v evropskih modelih. Koliko bo podoba serijskega avtomobila odstopala od koncepta, ostaja le še vprašanje časa. Še bolj zanimivo pa bo videti, ali bo vzhodnjaški AUDI s tehnološkega vidika kos evropskemu Audiju.