Ford patentiral ročni menjalnik za električna vozila

Posnemanje občutka delovanja ročice ročnega menjalnika v električnem vozilu bi utegnilo prepričati voznike, ki pogrešajo več lastnega vključevanja pri sami vožnji.

Ford je patentiral ročno prestavno ročico za električna vozila, s katero želi poustvariti občutek vožnje v avtomobilih z motorjem z notranjim zgorevanjem. Sistem voznikom omogoča, da simulirajo prestavljanje, čeprav električna vozila načeloma nimajo fizičnih prestav.

Patent z naslovom Shifter Assembly For Electric Vehicle (sklop prestavne ročice za električno vozilo) opisuje klasičen videz prestavne ročice, nameščene v ohišje. Za razliko od klasičnega ročnega menjalnika ta prestavna ročica pošilja signale elektronskemu krmilniku moči, ki upravlja moč motorja, kar posnema občutek prestavljanja. To sicer ne izboljšuje zmogljivosti, vendar se osredotoča na večjo vključenost voznika.

Ford na trem področju ni osamljen. Hyundai je simulirane prestavne ročice vgradil v model Ioniq 5 N, Toyota pa podobno tehnologijo ponuja v modelu Lexus RZ. Fordov sistem izstopa po tem, da z ročico zagotavlja povratne informacije o sili in tako simulira občutek tradicionalnega menjalnika. Menjalnik je mogoče konfigurirati za sekvenčno uporabo ali šeststopenjski vzorec in ga je mogoče po potrebi tudi umakniti.

Čeprav je ta tehnologija, ki je bila prvotno na uradu prijavljena že leta 2023, trenutno le patent, bi lahko z znano in privlačno izkušnjo vožnje prepričala tradicionalistične avtomobilske navdušence k uporabi električnih vozil.

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO