G3M Bi-TURBO 800 Touring mit 800 PS: M3 Touring extrem

Voodoo blue je barva tukaj predstavljenega vozila G3M Bi-TURBO 800 Touring. Vendar izjemno povečanje zmogljivosti trilitrskega vrstnega šestvaljnega motorja S58 biturbo v sprednjem delu zmogljive kombilimuzine nima nobene zveze s temno magijo.

Strokovnjaki podjetja G-Power so to dosegli z obsežno kombinacijo nadgradenj strojne in programske opreme motorja. V primeru, da obstajajo kupci, ki jim 530 KM običajnega BMW M3 Competition Touring ne zadostuje.

G3M Bi-TURBO z 800 KM in 900 Nm je v omejeni seriji 25 enot za ekskluzivne stranke dosegel nov vrhunec zmogljivosti. Osrednji del optimizacije sta dva nadgrajena turbinska polnilnika. V primerjavi s serijo ju odlikujejo večja ohišja turbine in kompresorja ter turbinska in kompresorska kolesa z optimiziranimi lopaticami. Zaradi tega se zmanjšata protitlak in temperatura izpušnih plinov, turbopolnilnika pa omogočata tudi višje tlake povečanja in dovajanje večje mase zraka.

Uporabljata se v povezavi s programsko opremo GP-800 in izpušnim sistemom G-Power Deeptone, ki je povezan s športnimi izpušnimi cevmi z 200-celičnimi kovinskimi katalizatorji z visokim pretokom. Slednji je sestavljen iz sredinskega dušilca zvoka in zadnjega dušilca zvoka z dvema 100- in 110-milimetrskima izpušnima cevema, prevlečenima s karbonskimi vlakni. Zagotavlja zmanjšanje protitlaka in temperature izpušnih plinov ter optimiziran pretok. Zaradi povečanega Vmax lahko G3M svojo moč pretvori v hitrost do 330 km/h.

G3M Bi-TURBO Touring je tudi vizualno izpopolnjen: opremljen je z lahkimi lastnimi platišči iz zlitine G-Power Hurricane RR dimenzij 9×10 in 10,5×21 palcev. S posebno obdelavo v spredaj polirani oranžni barvi tvorijo popoln dopolnilni kontrast voodoo modri barvi karoserije. Pnevmatike na platiščih, za katera je značilnih pet dvojnih krakov, merijo 285/30R20 in 295/25R21. G-POWER za model G3M kot alternativo kolesu RR ponuja tudi kolo Hurricane RS.

Še ena posebnost je pokrov motorja Venturi iz ogljikovih vlaken. Ta ne optimizira le videza, temveč tudi toplotno upravljanje v motornem prostoru. Uporabljena je bila različica RS vozila G3M Bi-TURBO Touring z delnim lakiranjem v barvi karoserije. Vozilo je dobilo tudi dodatne karbonske dodatne dele v obliki sprednjega spojlerja GP-Dynamic RR, sprednjih ledvic GP-Dynamic RR in sprednjega vogala GP-Shuriken. Pod pokrov motorja je bil dodan GP oranžni karbonski pokrov motorja. Cena predelave še ni bila objavljena.

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO