Bugatti Bolide na meji – milijonarji na dirkališču

Bugatti – blagovna znamka superlativov. Ekstremna zmogljivost, ekstremna zasnova, ekstremne cene. In zdaj tudi ekstremni dogodki, saj je Bugatti povabil lastnike Bolidov na dirkališče Circuit Paul Ricard, da prvič preizkusijo svoj hiperšportni avtomobil v resničnih pogojih. Dogodek „Feeling The Track“ je ponudil mešanico usposabljanja voznikov, tehničnih spoznanj in veliko trenutkov s polnim plinom.

Nomen est omen: Bolide je Bugattijeva najradikalnejša stvaritev; dirkalnik z zadnjim motorjem W16 znamke, ki je bil prirejen za čiste zmogljivosti. Brez cestne homologacije, brez navlake – le 1 600 KM pri malo več kot 1 000 kilogramih. Rezultat: brutalni pospeški, hitrosti v ovinkih kot v formuli 1 in zvok, ki bo verjetno raznesel tudi odmor za kosilo v Le Castelletu.

Da se vozniki ne bi takoj znašli v ovirah, se je dogodek začel s treningom z vozilom Porsche 911 GT3 RS. Nato so lahko v svojem avtomobilu pokazali, česa sta sposobna avtomobil in oni sami. Pri tem sta jim pomagala novi Bugattijev testni voznik Bruno Spengler (nekdanja ikona BMW) in zmagovalec Le Mansa Andy Wallace. Njuna glavna naloga je bila opozoriti voznike Bolidov, da zaviranje ni znak šibkosti.

Vsak od štirih razstavljenih avtomobilov je bil edinstven. Bugatti svojim strankam ponuja skoraj neomejene možnosti prilagajanja, od karbonsko črne z rubinasto rdečo do modrih poudarkov in zlatih platišč. Vozilo z imenom „Nocturne“ – glasbeni slog, ki ga navdihuje noč – je verjetno pritegnilo posebno pozornost, čeprav ostaja nejasno, ali zaradi barve ali odmevnega zvoka motorja.

Dirkališče formule 1 Paul Ricard, ki je znano po velikih stezah in barvitih črtah, je bilo idealno prizorišče za hiperavtomobil. Tu so vozniki lahko preizkusili meje svojih avtomobilov brez strahu pred ovirami za trk. Edini izziv: če naredite napako pri možnih hitrostih, jih morda do Marseilla ne boste več dosegli.

Poleg užitka v vožnji je bil dogodek tudi poklon Bugattijevi dirkaški zgodovini. V dvajsetih letih prejšnjega stoletja je francosko podjetje z modelom Type 35 dominiralo na prizorišču Grand Prix, zdaj pa dirkalnik nadaljuje zapuščino z najsodobnejšo tehnologijo. Zaradi kombinacije zgodovinskega dirkaškega duha in sodobne tehnike je vozilo več kot le igrača za milijonarje – to je vozniški poklon 115-letni zgodovini Bugattija.

Vprašanje je, ali bodo lastniki po tem koncu tedna še kdaj lahko vozili „običajen“ športni avtomobil. Nekaj je gotovo: izkusili so, kaj pomeni voziti eno od Bugattijevih najbolj ekstremnih stvaritev na dirkališču. Za Bolid je to pravzaprav edina prava oblika prevoza. Za nas, ki imamo nizke dohodke, pa je v tolažbo vsaj nekaj odličnih fotografij.

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO