Maseratiju ne gre dobro, kar smo v zadnjih mesecih videli več kot dovolj pogosto. Kaj lahko pomaga pri žalovanju? Seveda osredotočanje na lepe, zabavne in ekskluzivne stvari. Na primer na nov, izjemno redek poseben model lastnega cestnega dirkalnika. Pozdravite Maserati GT2 Stradale Edizione Corse.
Si želite na hitro pokukati v zgodovino? Leta 2020 je Maserati predstavil model MC20. To je bil prvi tri-zobi superavtomobil s sredinsko nameščenim motorjem po dobrih 20 letih in ni bil le lep, ampak tudi prekleto dober. Ker dobro -> dirkalnik. GT2 je bil predstavljen leta 2022. Nazadnje je bila avgusta 2024 na avtomobilskem tednu v Montereyu predstavljena cestna različica dirkalnika GT2. Ni se več imenovala MC20, temveč preprosto GT2 Stradale. Zdaj je na voljo tudi nova posebna serija, ki si jo lahko ogledate tukaj.

Izdelanih bo le 16 primerkov tako imenovanega GT2 Stradale Edizione Corse. V nasprotju s tem se „običajni“ GT2 Stradale, ki je omejen na 914 avtomobilov, zdi skoraj kot množično proizvedeno blago. Razlog za posebno izdajo: Maserati praznuje svojo lansko uspešno vrnitev na dirke GT ter vrnitev in uspehe v dirkaški seriji GT2 Fanatec. Šestnajst avtomobilov predstavlja število uvrstitev na stopničke, doseženih v tem prvenstvu v lanskem letu. Na srečo so bili tako pogosto na vrhu, sicer bi bila ta posebna serija precej žalostna.
Tudi model GT2 Stradale Edizione Corse poganja 3,0-litrski motor V6 Nettuno. V primerjavi z MC20 ponuja povečanje moči z 10 na 640 KM in zmanjšanje mase za 60 kilogramov. Največja hitrost je 324 km/h. Pospešek od 0 do 100 km/h traja 2,8 sekunde. Edizione Corse ima med drugim izpušni sistem iz titana, ki je bil prvotno zasnovan za dirke, posebno lahka platišča Monodado in karbonski paket za notranjost (vključno s sredinskim predorom, oblogami pragov in prestavnimi ročicami). Logotip Maserati Corse na stebričku C kaže na poseben status vozila, prav tako kot posebna oznaka na pokrovu motorja in pokrovu vozila Goodwool.












Vsak kupec vozila Edizione Corse prejme dirkalni komplet Maseratija in Sparca, ki zagotavlja, da je videti kot pravi dirkač in izboljša svoje vozniške sposobnosti za vsaj 70 odstotkov. Vključuje zaščiteno čelado, dirkalno obleko, balaklavo, potovalno torbo, rokavice in čevlje. Paket se zaključi z obiskom Maseratijeve dirkalne akademije z izkušnjo dirkanja v razredu GT2 v Italiji.
Standardna oprema vseh modelov GT2 Stradale vključuje tudi kovana platišča s centralnim zaklepanjem, karbonske sedeže monocoque z oblazinjenjem iz Alcantare, volan iz karbona in Alcantare s prikazovalnikom prestavljanja ter aerodinamično optimizacijo. Elementi, kot so pokrov motorja, sprednji razdelilnik, zadnji difuzor, streha in zadnje krilo iz ogljikovih vlaken, zagotavljajo do 500 kilogramov pritiska. Za primerjavo, običajni MC20 doseže največ 145 kilogramov pritiska.




Dodatno je na voljo paket Performance Package z blatniki z režami za boljše odvajanje toplote in izboljšanimi karbonsko-keramičnimi dirkalnimi zavorami, pnevmatikami Michelin Pilot Sport Cup 2 R, posebno nastavitvijo diferenciala z omejenim zdrsom GT2 E-LSD in načinom vožnje GT2 Corsa EVO s štirimi posebnimi načini CORSA. Paket Performance Package Plus vključuje tudi štiri-točkovne varnostne pasove in gasilni aparat.
GT2 Stradale je serijsko na voljo v črni barvi (Nero Essenza). Tri kovinske barve Bianco Audace Matte, Giallo Genio in Blu Infinito so na voljo kot opcija. Na voljo je tudi osem barv Fuoriserie iz Maseratijevega programa prilagajanja, med njimi Digital Mint Matte, Powder Nude Texturised in seveda Blu Corse. Podatkov o cenah novega posebnega modela še ni.