Piše se 9. februar 1989 in na avtomobilskem salonu v Chicagu se za vedno spremeni zgodovina japonskih avtomobilov. Tu je prvič predstavljena nova Mazda MX-5. Predstavljen pa je tudi prototip Acura NS-X, revolucionarni konceptni avtomobil, ki bo na novo opredelil pojem superšportnega avtomobila vzhajajočega sonca.
Ta prototip ni le tehnološka predstava, temveč tudi predokus avtomobila Honda NSX, ki se bo s svojo inovativnostjo in DNK, navdihnjenim s formulo 1, zapisal v zgodovino avtomobilskega športa. Začetki projekta segajo v leto 1984, ko se je Honda odločila razviti športni avtomobil s sredinsko nameščenim motorjem, arhitekturo, ki je japonski proizvajalec še ni raziskoval.
Avtomobil naj bi združeval visoko zmogljivost in vsakdanjo uporabnost ter se spopadel z evropsko konkurenco Ferrarija in Porscheja. Shigeru Uehara, eden od tehničnih vodij projekta, opisuje prototip NS-X kot „most“ med Hondino cestno proizvodnjo in strokovnim znanjem, pridobljenim v formuli 1, v kateri je japonska dirkaška ekipa takrat prevladovala.






Prototip NS-X je bil izdelan s povsem aluminijasto šasijo, kar je popolna novost za serijski avtomobil in je omogočilo zmanjšanje mase za približno 140 kg v primerjavi z jeklom. Rezultat dela ekipe, ki jo je vodil Ken Okuyama, je bila zasnova, ki so jo navdihnili bojna letala in čiste linije enosedežnih dirkalnikov formule 1.
Leta 1989 je trikratni svetovni prvak Ayrton Senna med testnimi vožnjami v Suzuki sodeloval pri razvoju modela NSX. Njegove povratne informacije so inženirje spodbudile k nadaljnjim izboljšavam podvozja in še intenzivnejšemu testiranju avtomobila na dirkališču Nürburgring. Rezultat je 50-odstotno povečanje strukturne togosti, zaradi česar je prototip NS-X postal merilo v smislu vodljivosti in vozne dinamike.

Prototip NS-X, predstavljen pod blagovno znamko Acura za severnoameriški trg, je predvideval številne značilnosti prihodnje serijske Honde, ki je bila predstavljena leta 1990. S 3,0-litrskim VTEC V6 z 270 KM je NSX postal kultni superavtomobil devetdesetih let in dokazal, da je Honda sposobna konkurirati najprestižnejšim znamkam.
Še danes velja NSX za mojstrovino inženirstva, prototip iz leta 1989 pa je mejnik v zgodovini japonskega avtomobila in tudi širše.