Geelyjeva znamka Zeekr je predstavila model 9X, drzno oblikovan SUV z oblikovnimi potezami, ki (morda skoraj preveč) spominjajo na model britanske luksuzne znamke.
Znamka Zeekr, ki je v lasti družbe Geely, je pred premiero na avtomobilskem salonu v Šanghaju uradno razkrilo prve slike svojega novega luksuznega SUV-ja z oznako 9X. Novinec je oblikovno podoben številnim luksuznim SUV-jem, predvsem modelu Rolls Royce Cullinan ter v nekaterih elementih tudi modeloma Range Rover in Rivian R1S.











Najbolj vidna je Zeekrova značilna maska, ki jo ljubkovalno imenujejo tudi slap in je celo večja od maske Pantheon, ki jo najdemo na vozilih Rolls Royce. Oblikovni elementi, kot je na primer obdelava stebrička C v srebrni barvi, so prav tako v slogu modela Cullinan, medtem ko zadnje LED-luči izkazujejo pridih oblikovnega sloga modela Range Rover.
Kljub vsem tem znanim oblikovnim potezam je Zeekr 9X na videz vseeno drugačen od evropske luksuzne konkurence. Čeprav je v osnovi podoben Cullinanu, se po nekaterih oblikovnih vidikih vseeno razlikuje od izdelkov uveljavljenih evropskih luksuznih znamk. Zasnova notranjosti ostaja do avtomobilskega salona v Šanghaju skrivnost, vendar se domneva, da bo vključevala nekatere značilnosti Zeekrovega minivana 009, vključno s popolnoma zložljivimi zadnjimi sedeži in velikim zaslonom za predvajanje zabavnih vsebin.
Podrobnosti o pogonskem sklopu še niso uradno potrjene, a prisotnost zaključkov izpušnih cevi nakazuje, da bo 9X po vsej verjetnosti hibridno in ne popolnoma električno vozilo, kljub Zeekrovemu slovesu po električnih vozilih. Zmogljivosti naj bi bile izjemne, saj Zeekr namiguje na čas pospeška od 0 do 100 km/h v razponu treh sekund. Cena naj bi se gibala med 500.000 juani (približno 63.500 EUR) in 1.000.000 juani (približno 127.000 EUR), s čimer naj bi bil cenovno bližje BMW-ju X5 kot dražjim modelom kot so BMW XM, Range Rover ali Rolls Royce Cullinan.
Predstavitev modela Zeekr 9X pomeni nov korak v vse večji konkurenčnosti domačih kitajskih blagovnih znamk na trgu luksuznih avtomobilov. Ker kitajski kupci vse bolj dajejo prednost domačim vozilom, je cilj modela 9X ponuditi prepričljivo alternativo zahodnim izdelovalcem luksuznih avtomobilov, saj združuje všečen dizajn z dobrimi zmogljivostmi in konkurenčno ceno.