Fiat 500 dobi nazaj bencinski motor in prijetno presenečenje

Še pred kratkim se je večina proizvajalcev strinjala, da bo električni avtomobil hitro postal preteklost za motorje z notranjim izgorevanjem. Zdaj je jasno, da to ni tako preprosto. Porsche, na primer, je nedavno priznal, da bodo prihodnji modeli, ki so bili prvotno zasnovani kot električna vozila, na koncu vendarle lahko opremljeni z motorji z notranjim izgorevanjem. Fiat v segmentu vozil za široko porabo že zdaj ubira pot nazaj.

Najnovejša generacija modela 500 je bila doslej na voljo izključno kot električno vozilo, vendar bo kmalu na voljo tudi z motorjem z notranjim izgorevanjem. Italijani so začeli predserijsko proizvodnjo modela 500 s hibridnim pogonom. Serijska proizvodnja v tovarni Mirafiori v Torinu se bo predvidoma začela novembra. Ko se bo proizvodnja v celoti razmahnila, naj bi letno proizvedli do 100.000 enot.

Zakaj Fiat zdaj vgrajuje motor z notranjim izgorevanjem v avtomobil, ki ga pravzaprav ne bi smel imeti? Preprosto, 500e ni izpolnil prodajnih pričakovanj. Proizvodnja je bila zaradi šibkega povpraševanja večkrat prekinjena, zaradi česar je podjetje pred približno letom dni napovedalo novo hibridno različico. V tem kontekstu velja omeniti: precej manjši bencinski predhodnik se je v Evropi prodajal do leta 2024 in je še vedno na voljo na nekaterih trgih zunaj EU.

Tako kot njegov predhodnik ima tudi prihajajoči 500 Hybrid ročni menjalnik. Fiat še ni razkril nobenih tehničnih podrobnosti o svojem „novem“ vstopnem modelu, vendar te uradne slike jasno kažejo, da si lahko/bo treba tu podati roko. Pričakujemo kombinacijo šeststopenjskega ročnega menjalnika z majhnim trivaljnim motorjem. Po navedbah naših kolegov iz italijanskega Motor1 gre za 1,0-litrski blagi hibrid z močjo 70 KM.

Vizualno je trivaljni model 500 skoraj enak svojemu povsem električnemu kolegu. Vse do položaja, oblike in velikosti lopute za polnjenje goriva in polnjenje na zadnjem desnem blatniku. Po poročilih iz Italije je Fiat avtomobil krstil s 500 Torino, da bi hibridni model razlikoval od električnega 500e. Edine slike notranjosti, ki smo jih do zdaj prejeli, prikazujejo tri pedale, črno kroglasto prestavno ročico in zaslon infozabavnega sistema. Preostali del armaturne plošče je še vedno zakrit.

Običajno bi novi 500 z motorjem z notranjim izgorevanjem vzbudil tudi upanje na ostrejšo različico Abarth, vendar tokrat ni tako. Fiatov oddelek za zmogljivost vztraja pri svoji strategiji, ki temelji le na električnem pogonu, in trdi, da je hibridni motor premajhen, da bi zagotovil zmogljivost, ki se pričakuje od modela Abarth. Ker je bilo vozilo 500 prvotno zasnovano kot električni avtomobil, večjega motorja zaradi prostorskih razlogov verjetno ni mogoče vgraditi. V tej državi je Scorpio svojo modelno paleto že v celoti prilagodil ničelnim emisijam. Trenutno jo sestavljata modela 500e in 600e.

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO