Neodvisna študija predstavlja Nissan 200SX kot sodobno klasiko s presenetljivim pogonskim sklopom.
Nissan 500SX je osupljiv digitalni koncept oblikovalca Valentina Komkova, ki predstavlja sodobno iteracijo priljubljenega modela Nissan 200SX. Projekt poudarja privlačnost oživljanja kultnih klasik, zlasti kadar so neodvisni oblikovalci prosti korporativnih omejitev. Komkov, oblikovalec iz Prage, je navdih črpal iz brezčasne silhuete Nissanove generacije S13, pri čemer je želel tej formuli dodati sodoben pridih.

Zasnova modela 500SX mojstrsko združuje originalne obline s svežo perspektivo. Ohranja ikonične elemente modela 200SX, kot so izskočni žarometi in značilno zavito zadnje steklo. Toda karoserija je bistveno bolj izklesana, z izrazitimi blatniki, ki poskrbijo za elegantno, atletsko silhueto. Zadek se ponaša z vitkim LED-trakom po celotni širini, spojlerjem v obliki račjega repa in minimalističnim odbijačem s štirimi izpušnimi cevmi. Kljub temu, da gre za neodvisno študijo, se le-ta brezhibno vključuje v Nissanovo trenutno estetiko.
Pod očarljivo digitalno zunanjostjo se skriva nepričakovan element – motor Toyotinega izvora. Namesto Nissanovega pogonskega sklopa se je Komkov odločil za legendarni 3,0-litrski vrstni šestvaljnik 2JZ iz modela Mk4 Supra. Ta motor, ki slovi po svojih izjemnih možnostih za tuning, je drzna, a primerna izbira za to konceptno vozilo. Čeprav niso navedene posebne podrobnosti o izhodni moči ali navoru, koncept jasno nakazuje kombinacijo ročnega menjalnika in pogona na zadnji kolesi.








Čeprav je koncept 500SX prepričljiv, se ne sklada z Nissanovimi dosedanjimi razmišljanji o manjšem in cenovno dostopnejšem športnem avtomobilu pod modeloma Z in GT-R, ki bi najverjetneje vključeval tudi določeno stopnjo elektrifikacije. S svojim visokozmogljivim pogonskim sklopom in vrhunskim dizajnom se 500SX bolj nagiba k digitalnemu grand tourerju kot k vstopnemu modelu. Ta projekt ostaja »kaj bi, če bi« in bo seveda upodobljen le v pikslih, a neobremenjen s proračuni ali korporativnimi strategijami. Kljub vsemu pa dokazuje, kako navdušenci nad njimi še naprej najdejo moči, da ohranjajo duh danes kultnih avtomobilov pri življenju.