Da, mestna mobilnost: de facto jo zaznamujejo predvsem kolesa, e-kolesa in skuterji, vsaj v Münchnu. Toda BMW ne izgublja upanja, da bi se tu in tam lahko pojavil tudi električni skuter. Oddelek za motorna kolesa je na sejmu IAA Mobility predstavil model Vision CE.
Tako naj bi v prihodnosti izgledala „električna ekonomična mobilnost v mestnih središčih“: projektna študija ponuja električni pogon brez emisij in omogoča vožnjo brez čelade ali zaščitnih oblačil. Osrednji element je sestavljena kovinska cev, tako imenovana kletka. Skupaj z ustrezno konstrukcijo sedeža s pasom naj bi ustvarila pogoje za varno vožnjo brez čelade. Še ena posebnost vozila Vision CE je funkcija uravnoteženja, ki omogoča, da se vozilo med mirovanjem popolnoma uravnovesi.




Nizka skupna višina kletke ter njena odprta in zračna zasnova v kombinaciji z dolgo medosno razdaljo naj bi vozilu Vision CE dali raztegnjen, dinamičen in vizualno lahkoten videz. Kot material je uporabljen prevlečeni aluminij brez barve, kar naj bi imelo za posledico „tehnični“ videz. Poleg tega je osnovna barva omejena na mat belo in kontrastno črno barvo.
Oblikovni in barvni jezik dopolnjujejo sedežna klop z integriranim napisom ter neonsko rdeči poudarki, na primer na grafiki in posebej poudarjenih podrobnostih. BMW ni navedel nobenih podrobnosti o pogonu in bateriji, želi pa poudariti vsestranskost konceptnega vozila z različno oblikovanimi izpeljankami.












Če ste se spomnili na BMW C1, se ne motite povsem. Skuter z vetrobranskim steklom in streho je bil predstavljen leta 1992, vendar so ga izdelovali le od leta 2000 do 2003. Tudi ta skuter je omogočal vožnjo brez čelade in običajnih zaščitnih oblačil. Poganjal pa ga je eno-valjni bencinski motor z 11 ali 13 kW.
BMW spomni tudi električni skuter BMW C Evolution iz leta 2014, ki je prevzel baterijo iz modela BMW i3 in je bil izdelan med letoma 2014 in 2020. Njegov naslednik je bil BMW CE 04, ki je bil predstavljen leta 2022 in je po navedbah BMW vodilni na svetovnem trgu v svojem segmentu. Leta 2024 mu je sledil še en vrhunec, BMW CE 02, prav tako električni, ki je nekje med skuterjem in motornim kolesom.