Vsi Bugattiji Tourbillon so že prodani

Zdi se, da ekstremni luksuz kljubuje vsem krizam na svetu. Bugatti je že prodal celotno proizvodnjo Tourbillona, ki stane kar 3,8 milijona evrov (brez davkov!). To je toliko bolj izjemno, ker je bil ta superšportni avtomobil predstavljen šele junija 2024. Vendar pa je vseh 250 načrtovanih primerkov že našlo lastnika, čeprav bo proizvodnja trajala deloma do leta 2029.

Mate Rimac, direktor podjetja Bugatti Rimac, je na kongresu revije „Automobilwoche“ dejal: „Moram vas razočarati: nimamo več niti enega za prodajo.“ In to še pred uradnim začetkom prodaje. Hkrati je ugotovil, da visokokakovostni kupci želijo vozila z notranjim izgorevanjem. Bugatti namerava proizvesti 80 vozil Tourbillon na leto. Verjetno noben primerek ne bo zapustil svete dvorane brez dodatnih dodatkov.

Tourbillon uporablja motor V16, ki ga je razvil Cosworth, z delovno prostornino 8,3 litra in močjo 735 kW (1000 KM). Enota je nameščena pred zadnjo osjo in poganja zadnja kolesa. Motor ima dve vrsti valjev s kotom 90 stopinj, kar ga loči od dvojnega V-razporeda v modelu Chiron. Zaradi izbrane konstrukcije je motorni blok daljši, gred pa meri približno en meter. Kompresijsko razmerje je 14,5:1, največje število vrtljajev 9000/min, največji navor pa 900 Nm.

Pogon dopolnjujejo trije elektromotorji, vsak z močjo 250 kW (340 KM): dva spredaj, eden zadaj. Sistem tvori hibridni pogon na vsa kolesa z močjo 1324 kW (1800 KM). Kljub hibridnim komponentam in 25-kWh visokonapetostni bateriji je skupna teža malo manj kot dve toni, kar je podobno kot pri predhodniku. Bugatti navaja električni doseg 60 kilometrov.

Pospešek od 0 do 100 km/h doseže v dveh sekundah, 200 km/h doseže v manj kot petih sekundah, 400 km/h pa v manj kot 25 sekundah. Največja hitrost je elektronsko omejena na 445 km/h. Izvlečni zadnji spojler in dolg, zgodaj nameščen difuzor naj bi ustvarjala pritisno silo; odbijač je vgrajen v to patentirano enoto.

Med oblikovnimi elementi so vrata v obliki metuljevih kril, trak po dolžini vozila, imenovan „hrbtenica“ ali „dorsale“, ki spominja na model Type 57 SC Atlantic, fiksna os volanskega kolesa z mehanizmom, podobnim instrumentom, ter notranjost brez zaslonov. Sedeži se ne morejo premikati v vzdolžni smeri, kar omogoča 33 milimetrov dodatne višine; namesto tega so nastavljivi pedali.

Različica Équipe Pur Sang ima med drugim osem izpušnih cevi namesto štirih standardnih.

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO