“Medtem ko je večji del naših kolegov v Brackleyu imel priložnost, da si za drugo polovico sezone napolni baterije, so v preteklem tednu štafetno palico prevzeli drugi člani ekipe. Naši kolegi v Brixworthu so delali tekom celotnega poletnega premora, da bi izboljšali zmogljivost in zanesljivost naših pogonskih enot,” je pred dirko za VN Belgije v Spaju povedal Toto Wolff, šef ekipe Mercedes, ki še doda: “Lep je občutek, da se po poletnem premoru vrneš s spoznanjem, da je del ekipe še naprej dal vse od sebe in mi smo našim kolegom zelo hvaležni za to, da so obdržali žogo v igri, medtem ko smo bili izven pisarn in tovarne.“
Sedaj se verjetno mnogi sprašujete, kako so lahko pri srebrnih puščicah delali v času poletnega premora, če pa je to prepovedano. Vendar pravilnik za dva tedna prepoveduje dela na CFD tehnologiji in testiranja v vetrovniku, za motor pa to ne velja. Zaradi česar je Mercedes pridno delal na svojem agregatu – brez predaha. A z gotovostjo lahko trdimo, da so taisto počeli tudi pri Ferrariju, Renaultu in Hondi.
Wolff še v pogledu dirke v Spaju doda: “Vodimo v obeh prvenstvih, čeprav se to ne občuti tako. V preteklih letih smo videli nekaj ekip, ki so se iz poletnega premora vrnile zelo močne. Zaradi tega moramo še naprej dati vse od sebe. V tem pogledu se v drugo polovico odpravljamo kot na začetek nove sezone. Ponovno moramo zagotoviti, da ne dopuščamo prostora za napake in da merilno letvico nenehno držimo visoko.”