V Formuli 1 bi težko našli nekoga, ki bi bil srečen s temi številnimi kazni pribitka mest zaradi vgradnje novih delov motorja. Včasih je definiranje natančnega startnega reda nedeljske dirke zelo zahtevna umska naloga. Kdo je prejel koliko pribitka mest? Kdo je prvi zamenjal dele? Kdo je zamenjal enega in kdo več delov? Mnogi navijači pri tem samo obračajo z očmi. Ampak dragi ljubitelji motošporta, ni treba, da ste zaskrbljeni, kajti očitno je mogoče ubrati še neumnejšo pot. Kajti veljaki pri FIA resno razmišljajo o tem, da bi dirkalnikom, katerim so mehaniki zamenjali del motorja, ki je bil izven dovoljenega kontingenta, namestili dodaten balast. To je isto, kot če bi želel kugo zamenjati s kolero, kar so v Singapurju poudarjali tudi nekateri šefi ekip.
Cyril Abiteboul, šef ekipe Renault, se je zavzemal za nekaj drugega. Francoz je v Singapurju povedal: “Zakaj ne pustimo startne vrste takšne kot je? Vrstni red kvalifikacij naj ostane. Kdor mora biti kaznovan, ta naj kazen prejme na dirki in sicer bi jo lahko odsedel na enem postanku v boksih ali pa bi mu pribili čas po dirki. To bi bilo za navijače veliko bolj transparentno, kot ta predlog z balasti.“
Prvi mož McLarna, Zack Brown, pa meni: “Drži, da bi bilo to vsekakor lažje razumeti kot vso to solato s pribitki mest. To bi bil za ekipe dodaten strateški izziv in bi sami dirki dal več soli v juho.“
Christian Horner, šef ekipe Red Bull Racing, pa je izrazil pomisleke: “V drugih dirkalnih kategorijah lahko vidimo, da to z balasti enostavno ne deluje. Poleg tega pa današnji sistem navijačem pokvari kvalifikacije. Če nek dirkač ve, da bo moral tako ali tako na začelje startne vrste, potem od njega na kvalifikacijah ne moremo veliko pričakovati.”
Günther Steiner, šef ekipe Haas, pa pove: “Kako bomo pa ljudem razložili ta balast? Naenkrat je nek vrhunski dirkač počasneje na poti in to seveda ni zaželeno. Najti moramo kazen, ki ne bo vse postavila na glavo in katero bodo razumeli tudi navijači. Časovna kazen je tukaj vsekakor boljša kot balast.”