Na uradni strani F1 so tako s pomočjo tehničnega guruja Giorgia Piole kot prvi ključni faktor Ferrarijeve presenetljive dvojne zmage navedli izboljšave aerodinamičnega paketa, ki vključuje novi nos z drugačno pritrditvijo prednjega krilca. Očem in objektivom manj vidne spremembe so bile na dnu dirkalnika, difuzorju in zadnjem krilcu, s celotnim paketom pa naj bi težišče aerodinamičnega pritiska oziroma podtlaka pomaknili bolj naprej.
Prav pomanjkanje oprijema na prednjem delu dirkalnika je bila namreč ena največjih težav Ferrarija v letošnji sezoni, posledično pa rdeči v iskanju uravnoteženosti zadnjega krilca niso mogli nastaviti tako visoko, kot konkurenca. Prav zaradi tega so imeli največ težav na stezah, ki zahtevajo več podtlaka in prav zato je bila dvojna zmaga v Singapurju toliko večje presenečenje.
Novosti so očitno delovale: prednje krilce so na nos pritrdili z neke vrste mini difuzorjema, ki že sama po sebi ustvarjata nekaj dodatnega podtlaka, predvsem pa še hitreje usmerjata zrak pod dno dirkalnika, kjer se tako ustvarja več podtlaka. Temu so prilagodili tudi zadnji difuzor, na katerem so spremenili reže na zunanjih robovih. Naloga le-teh je usmerjati tok zraka skozi difuzor in ga združiti s tokom, ki prihaja med šasijo in kolesi.
Če seštejemo naštete izboljšave in stabilnost Ferrarijevega dirkalnika pri vožnji čez robnike, potem dobimo zmagovito kombinacijo, ki je porazila tako Mercedes kot Red Bull. Predvsem pri srebrnih niso našli pravih nastavitev, zato so imeli težave predvsem z ogrevanjem prednjih pnevmatik (v Singapurju se jim je to v preteklosti že dogajalo). Dirkača sta tako morala na kvalifikacijah ogrevalni krog peljati hitreje kot običajno, sledile so težave s prometom in posledično spet s temperaturo pnevmatik. Iz istega razloga sta imela težave tudi v prvih krogih po počasni vožnji za varnostnim avtom.
Pri Red Bullu so imeli na drugi strani predvsem težave z nemirnim dirkalnikom čez robnike in neravnine, posledično pa jim ni uspelo izkoristiti dobre aerodinamike dirkalnika.