in ,

BINOTTO o sezoni 2020: KONSTANTNI na daljši razdalji, toda ne dovolj HITRI

Šef ekipe Ferrari, Mattia Binotto, je spregovoril o formi letošnjega dirkalnika in kje se morajo izboljšati, Sebastian Vettel pa sporoča slabo vest, saj naj bi bilo po njegovem mnenju letos prehitevanje še težje kot lani.

Foto: HB Press

Na testiranjih v Barceloni smo lahko opazili, da Ferrari ni nastopil tako prepričljivo kot leto prej. Očitno ima ekipa res nekoliko šibkejši motor. Poleg tega so Italijani novemu SF1000 nadeli nekoliko več podtlaka, kar je izničilo prednost na ravninah. Sodeč po mnenju strokovnjakov, Ferrari za Mercedesom zaostaja več kot pol sekunde, kot navajajo kolegi iz auto motor und sport. Mattia Binotto je poudaril, da Ferrari nima najhitrejšega dirkalnika in da na uvodni dirki sezone zagotovo niso favoriti. Razveseljiva pa je vsaj simulacija dirke Charlesa Leclerca zadnjega dne, ko je odpeljal zelo konstantne kroge. “Eden izmed ciljev je bil, da dirkalnik dobi več podtlaka, s čimer bi izboljšali obrabo in upravljanje gum. Menim, da smo tukaj boljši kot lani. Smo v boljšem položaju, a kljub temi ne dovolj hitri,” ugotavlja šef ekipe.

Binotto je še enkrat poudaril, da bo Ferrari na uvodni dirki vse prej kot favorit in da bodo šele po treh dirkah vedeli, kolikšen je njihov zaostanek za tekmeci.

Ferrari naj bi šele po prvih treh dirkah vedel, kje se nahaja, verjame Binotto. “Kajti Avstralija je zelo edinstvena steza, toda po dveh ali treh dirkah bi lahko dobili celotno sliko, koliko dejansko zaostajamo.” Sam osebno računa s tem, da bo njegova ekipa na začetku zaostajala. In kako je Italijan zadovoljen z zimskimi testiranji? “Kar se tiče performance, ne morem biti srečen. Sam test pa je bil v redu. Lahko smo opravili naš program in zato bi testu dal oceno osem. Glede performance pa prej šest.” In kje se mora Ferrari še posebej izboljšati?

Zaradi več podtlaka je letošnji SF1000 na ravninah počasnejši kot njegov predhodnik, a to bi lahko imelo opravka tudi s famoznim dogovorom ekipe s FIO – Foto: HB Press

Če si ogledam zimska testiranja, potem imamo boljšo dirkalno hitrost in slabšo kvalifikacijsko,” se glasi analiza Binotta. “Tukaj še nekoliko trpimo, to moramo razumeti, analizirati in potem izboljšati.Zanimivo: Še v lanskem letu se je Ferrari zahvaljujoč moči motorja boril za pole positione, Charles Leclerc je s sedmimi postal kralj kvalifikacij. Ta prednost je sedaj izpuhtela – verjetno tudi zaradi dogovora s FIO.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

URE: TAG HEUER Carerra 160 Years Silver Edition

RACING POINT: Zakaj so MERCEDES kopirali šele za sezono 2020?