JUDŽI IDE: Tako slab, da so mu vzeli superlicenco

Pri japonski ekipi, ki jo je ustanovil nekdanji dirkač Larousseja, Zakspeeda, Footworka in Jordana, Aguri Suzuki, so stavili na domačo zasedbo, ki sta jo sestavljala nekdanji dirkač BAR-Honde, Takuma Sato in novinec Judži Ide.

Sato je bil takrat že etabliran dirkač v F1 in je imel status prvega voznika, takrat 31-letni Ide pa se v kraljevem razredu motošporta nikakor ni znašel – njegova F1-kariera je zatotrajala vsega štiri dirke, saj so mu po trčenju s Christijanom Albersom (Spyker) na VN San Marina pri FIA-i vzeli superlicenco.

Judži Ide se v F1 ni ravno proslavil.

FIA je bila tako rekoč prisiljena v takšno odločitev, saj je več ekip in voznikov izrazilo zaskrbljenost nad Idejevo nevarno vožnjo. V štirih dirkah je le enkrat videl karirasto zastavo, ko je kot trinajsti končal VN Avstralije.

Sodu je izbil dno prav dvoboj z Albersom v Imoli, ko je Ide z manevrom po notranji strani desnega ovinka nesrečnega Nizozemca prevrnil v pesek. Albers je Japonca obtožil, da ga je hotel zriniti s steze in pri FIA-i so se strinjali z njim.

Aguri Suzuki se je sicer sprijaznil z odločitvijo krovne organizacije, a upal, da bo Ide vseeno dobil drugi priložnost. Iz te moke potem nikoli ni bilo kruha in Ide je zaključil svojo avanturo v F1.

Naslednja leta je Ide preživel v Formuli Nippon in seriji Super GT, a nikjer ni prepričal, v desetih letih je dvakrat končal na stopničkah in trikrat zasedel skupno 11. mesto v seriji Super GT. Kljub vsemu bi težko trdili, da je bil Judži Ide pred prihodom v F1 slab voznik in da si ni zaslužil priložnosti.

Res je, da mu ni uspelo osvojiti nobenega prvenstva, je pa zato leta 1999 v prvenstvu Super GT osvojil drugo mesto, na drugem mestu pa je končal tudi v Formuli Nippon leta 2005.

spot_img

Več podobnih zgodb

PRIPOROČAMO