Koncern Daimler z Ola Källeniusom na čelu mora v krizi koronavirusa odločiti o tem, ali je nadaljevanje angažiranja v Formuli 1 po koncu sezone 2020 še smiselno. Njihov odhod je na primer že napovedal Eddie Jordan.
Odhoda srebrni puščic iz Formule 1 ne izključuje tudi Ralf Schumacher, nekdanji dirkač Formule 1 in danes strokovni komentator na nemški televiziji Sky. “Verjamem, da ta možnost obstaja,” je povedal v intervjuju za časnik Bild, ko je bil nagovorjen o tem, ali bi lahko neko tovarniško moštvo kot Mercedes, zaradi krize koronavirusa po koncu letošnje sezone zapustilo Formulo 1. “
To smo imeli že enkrat z BMW-jem pred več kot desetimi leti. Možnost vedno obstaja.” Za obstanek v kraljevem razredu motošporta govori po mnenju Ralfa dejstvo, da je “novi šef koncerna Ola Källeniuis v osnovi naklonjen motošportu. Spričo uspehov v preteklih letih je Formula 1 za Mercedes še naprej predstavljiva. Verjetno njihov prvi korak ne bo izstop,” tako nekdanji dirkač Williamsa in Toyote.
Zanimiva situacija Tota Wolffa
Na drugi strani pa je za Ralfa zelo zanimiva situacija s Toto Wolffom. Pogodba s šefom ekipe Mercedes poteče konec letošnjega leta. Medtem pa je opravil investicijo pri Aston Martinu in čeprav Wolff poudarja, da gre le za čisto osebno investicijo in z ničemer nima opravka z njegovim angažiranjem pri Mercedesu, mu žal govorice in špekulacije ne uspe pomiriti. “Videli bomo, ali se bo po objavi investicije pri Aston Martinu sploh vrnil za komandni pult Mercedesa,” špekulira Schumacher. “Če se bodo v Mercedes zaradi internih težav prikradle razpoke, potem lahko z napetostjo pričakujemo, ali bodo lahko držali svojo formo. Tudi to je ena izmed napetih tem, s katero se bomo verjetno še srečali.“
Toto Wolff pa svoje investicije pri Aston Martinu ne želi pretirano vrednotiti. Ta njegova investicija gre zelo dobro v roki z Mercedesom. “Novi ekipi Formule 1 Aston Martin bomo dobavljali naše motorje, v cestnem programu počnemo isto, saj imajo njihov športni avtomobili Mercedesove motorje. Poleg tega ima Daimler v lasti pet odstotkov Aston Martina,” je nedavno povedal v intervjuju za avstrijski časnik Österreich.