in

Zaradi upoštevanja razdalje: MARŠALI bodo letos imeli ob stezah različne lokacije

Veljaki Formule 1 so potrdili, da bodo maršali v letošnji sezoni na dirkah nameščeni na različnih lokacijah, kar bo zadoščeno obvezni socialni distanci.

Foto: HB Press

Z jutrišnjim dnem se uradno prične letošnja sezona Formule 1 in sicer z VN Avstrije. V tem pogledu je bilo veliko govora o ekipah, dirkačih, uradnikih Formule 1 in izbranih medijev ter fotografov in o tem, kako bodo morali vsi spoštovati socialno distanco.

Ni pa se nič govorilo o tem, kako se bodo na dirkah varovali maršali ob stezah. Luca di Angelis, ki je inženir za podporo sledenju pri podjetju EM Motorsport, ki dobavlja LED ekrane z zastavami za vse dirke, je kolegom iz Autosport povedal: “To je že tako ali tako izziv, vendar bo letos še bolj zahtevno, od nošenja mask, rokavic in vseh sanitarnih sredstev ter izogibanja neposrednemu stiku z ljudmi. Običajno so maršali vedno nameščeni skupaj na svojih mestih. V Avstriji bomo imeli 15-16 sektorjev za maršale. Torej to pomeni, da bo teh 15-16 maršalov nadziralo dirko s posameznih mest. Poskrbeti moramo, da bo lahko ta oseba sedela na kraju, ko je vstran od ostalih maršalov in vstran od ostalih ljudi, ki delajo ob stezi, kljub temu pa so na varnem in udobnem mestu, kjer bodo lahko videli vse, kar se dogaja znotraj njihovega območja dela.

O obnašanju dirkačev, članov ekip, uradnikov Formule 1 in izbranih predstavnikov medije je bilo za letošnjo sezono veliko govora, sedaj so zadeve dorekli tudi za maršale ob stezah – Foto: HB Press

Ti maršali bi lahko bili nameščeni okrog 400-500 metrov vstran od ekranov z zastavami.” Te ekrane lahko upravljajo zunaj ovir, kjer se lahko zgodi okvara ali nesreča. “Kljub temu, da bodo nameščeni po conah, bodo lahko še vedno upravljali, nadzirali in uporabljali zastave, hkrati pa ohranjali socialno distanco,” doda de Angelis. “Torej je v tem primeru ta sistem zelo koristen in uporaben, ker lahko preprečimo kakršno koli socialno interakcijo med maršali. Sicer je to nekoliko žalostno, saj ne želimo, da ljudje niso socialni, ampak to je v njihovo korist in njihovo dobro in na koncu bodo lahko še vedno zagotavljali svojo storitev kot doslej.”                                 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Nova mavrična #WeRaceAsOne zunanja podoba VARNOSTNEGA AVTA

Se bo sezona 2020 začela s protestom? Sporna sistem DAS in roza Mercedes RP20