Pirelli bo moral v prihodnji sezoni že tretje leto zapored dobavljati isto konstrukcijo svojih produktov. Predlagane nove gume za sezono 2020 so ekipe že lani zavrnile, nova pravila, načrtovana za prihodnje leto, pa v veljavo stopijo šele v sezoni 2022 – takrat pridejo nove 18 palčne gume tudi v Formulo 1.
V Silverstonu smo že videli, kaj se lahko zgodi, ko je Pirellijeva guma potisnjena preko svoje meje, zato je FIA za sezono 2021 še dodatno znižala nivo podtlaka. Da bi privarčevali na stroških, bodo ekipe v prihodnjem letu uporabile iste šasije, kar pomeni, da se vrstni red polja ne bo bistveno spremenil. Toda spremembe, ki jih je treba narediti na zunanji površini za znižanje podtlaka, so po mnenju Keya dovolj, da lahko ustvarijo premik v razmerju moči. Čeprav Britanec pričakuje, da bo Mercedes ostal na svojem udobnem prvem mestu, pa meni, da bi se lahko za McLaren odprla vrata neposredno za serijskimi prvaki.
“Mislim da obstaja možnost,” je dejal za nizozemske kolege iz Motorsport.com. “To ustvarja nove poti, ki jih prej morda ni bilo. Za Mercedesom, sredina polja leto za letom dela nove korake in opravlja izvrstno delo, kar je zelo razburljivo. To daje možnost, da tudi mi naredimo večji korak naprej. Seveda obstaja tudi možnost, da gre ta korak v obratno smer, toda vrata za Mercedesom so za prihodnje leto nekoliko bolj odprta. V pravilih je dovolj prostora, da lahko naredimo odločen korak naprej,” tako James Key. Kot že vemo, bo McLaren v naslednjem letu dirkal z motorji Mercedesa, s čimer se bo po koncu leta končalo njihovo sodelovanje z Renaultom.
Na srebrne puščice se v Formuli 1 gleda kot merilo v pogledu pogonskih enot, toda Key je dejal, da je prezgodaj govoriti, kakšna prednost bi se lahko izkazala prihodnje leto za ekipo McLaren. “Mercedes je opravil izvrstno delo, zato je zanimivo, da se odpravimo k njim. Toda tudi Renault je v zadnjih letih za nas opravil odlično delo in raven zmogljivosti motorja približal vrhu. Mislim, da bomo videli, kako izgleda obremenitev in ali obstaja kakšen dodaten potencial v zmogljivosti v primerjavi s tistim, kar smo bili vajeni. Tega še ne vemo. Lepo bo videti te podatke, ko bodo na voljo,” še zaključi Key.