Honda je pred kratkim šokirala svet Formule 1 z napovedjo umika iz kraljice motošporta po veliki nagradi Rusije prihodnje leto, odhod japonskega dobavitelja pa je ekipi Red Bull in AlphaTauri spravil v precejšnje težave. Prav zato je šef ekipe Red Bull, Christian Horner, že postavil skrajni rok, do katerega se bodo pri avstrijskem moštvu odločili, kako (oziroma bolje rečeno s kom) naprej.
“Očitno je, da so na trgu trije dobavitelji pogonskih enot in logično je, da bomo stopili v stik z njimi. V idealnem primeru bo odločitev sprejeta do konca leta,” je poudaril Britanec na čelu Red Bulla.
V zadnjih dneh v javnosti krožijo govorice, da so od Mercedesa že dobili košarico in če ne bo napredka v smislu dogovora s katerim drugim proizvajalcem, je realna možnost razvoj lastnih pogonskih enot, seveda z obstoječo Hondino infrastrukturo in strokovnjaki.
Predpisi FIA določajo, da mora proizvajalec, ki sodeluje z najmanj konstruktorji, motorje zagotoviti tistim, ki nimajo drugih možnosti. V tem primeru je to Renault, ki bo leta 2022 s pogonskimi enotami (za zdaj) zalagal le svojo tovarniško ekipo, ki bo dobila novo ime Alpine. V tem primeru Francozom torej ne preostane drugega, kot da spet sodeluje z Red Bullom, s katerim se je že razšel na precej grd način.
A če se vrnemo v ne tako daljno preteklost, se bomo spomnili, da je Red Bull svoje najboljše dni preživel prav v sodelovanju z Renaultom. Ta povezava je ustvarila štiri zaporedne kontruktorske naslove (2010–2013) in čeprav sta se Renault in Red Bull uradno razšla leta 2015, smo Renaultove motorje v dirkalnikih ekipe Red Bull srečevali še polne tri sezone, a pod logotipom švicarskega proizvajalca ur TAG Heuer.
Čeprav je rok za registracijo pogonskih enot za sezono 2022 šele maja 2021, se je vodstvo Red Bulla odločilo, da o tem odloči že do konca tega koledarskega leta, da bi s tem pridobili čas, potreben za zasnovo najboljšega možnega dirkalnika.
“Odločitve ne bomo prelagali na maj prihodnje leto. Red Bull ima visoke cilje. Želi si zmagovati, želi biti konkurenčen in osvajati prvenstva. Moramo se zbrati skupaj in narediti podrobno analizo možnosti, ki so nam na voljo, da čim prej sestavimo najboljši možni dirkalnik,” še dodaja Horner.