in

Ali Lawrence STROLL kupuje tudi ekipo v FORMULI E?

Lawrence Stroll se je z ekipama Venturi in DS Techeetah Formula E pogovarjal o možnostih, da v eno od omenjenih ekip vstopi kot investitor.

Pogovori z omenjenima ekipama so se začeli že konec lanskega leta, med možnostmi, ki so jih predelali, pa je tudi možnost nakupa ene izmed ekip in preimenovanje v Aston Martin Lagonda.

Znano je, da je Venturi odprt za potencialnega novega vlagatelja, a večinski lastnik Gildo Pastor verjame, da bo vseeno lahko ohranil nekatere svoje interese. Uradno pri Venturiju zadeve sicer niso komentirali, toda direktorica ekipe in manjšinska delničarka Susie Wolff je avgusta za The Race povedala, da Venturi išče novega vlagatelja in da se bo v pravih okoliščinah resno razmislilo o prihodu svežega kapitala.

Susie Wolff ne izključuje možnosti, da Stroll v Venturi vstopi kot investitor, a le pod določenimi pogoji.

“Sprašujete me, ali bi v prihodnosti razmislili o novih partnerjih? Če bi nam to kot ekipi prineslo prednosti, vedno obstaja možnost,” je dejala Wolffova, ki je takrat poudarila, da bi bilo sicer kakršno koli prestrukturiranje ekipe možno le, če bi bilo to pomembno za srednjeročno in dolgoročno prihodnost ekipe, “ker sva z Gildom popolnoma zavezana temu projektu.”

Druga ekipa, pri kateri se je mudil kanadski poslovnež, so aktualni prvaki DS Techeetah, katerih lastnik je koncern SECA, ki za svojo ekipo pravzaprav išče novega lastnika že od začetka lanske sezone. Pogodba z DS Automobiles, ki so jo sklenili leta 2017, poteče konec konec leta 2022, ko se končuje obdobje Gen2-dirkalnikov.

Aston Martin Rapide E je prvi električni poskus znamke Lawrenceja Strolla.

Kot pravijo dobro obveščeni viri, pogovori med Strollom in DS Techeetah niso obrodili sadov in odgovorni pri ekipi se že pogovarjajo z drugimi potencialnimi investitorji.

Novice o zanimanju Lawrenceja Strolla za Formulo E bodo verjetno spodbudile govorice, da bo Aston Martin Lagonda sčasoma vstopil tudi v to prvenstvo, kar ne bi bilo nič čudnega, saj se podjetje pripravlja tudi na vstop na trg električnih luksuznih avtomobilov.

BOTTAS se v boju ZA NASLOV ne predaja, čeprav potrebuje ČUDEŽ

MARKO: CUNODA 2021 v AlphaTauriju, PEREZ in HÜLKENBERG opciji za RED BULL