in ,

STEINER apelira na dolžnost FERRARIJA

Günther Steiner, šef ameriškega moštva Haas, je za kolege iz Sport1 pojasnil aktualno situacijo v ekipi. Bi bil prestop na Renaultove motorje mogoč?

Vedno obstaja potreba po pogovoru, če nimaš zmogljivosti, ki jo pričakuješ, tudi v pogledu motorja. Toda brez Ferrarija ne bi prišli v Formulo 1, zaradi tega moramo biti sedaj nekoliko potrpežljivi. Kajti trenutno preživljajo čas, ko ne gre tako dobro,” pojasni Steiner.

Seveda pa pritiskamo, da bi šlo zopet na bolje. Tako ko dirkamo sedaj, ni lepo, če se milo izrazim. Ne moremo držati koraka s sredino polja in se vozimo v ozadju, kar zagotovo ni zabavno,” priznava šef ekipe Haas, ki ima sicer razumevanje za to, da je bil Ferrarijev motor zaradi različnih tehničnih smernic FIA-e v pretekli sezoni upočasnjen. “Toda prav je, da dobimo pojasnila, če motor tudi v prihodnji sezoni ne bo boljši.Steiner je ob tem spregovoril tudi o govoricah, da bi lahko Haas v prihodnje zamenjal motornega partnerja in prestopil k Renaultu.

Šef ekipe Haas ni ravno srečen z aktualno situacijo Ferrarijevega motorja, ki jim ne omogoča, da se resneje vključijo v boj sredine polja. Priznava pa, da je Renault pripravljen, da jim dobavlja motorje.

Ozadje teh govoric tiči v tem, da Francozi tačas za sezono 2021 nimajo več nobene partnerske ekipe, saj McLaren odhaja k Mercedesu. Teoretično bi imeli prosto mesto za Haas. “Renault bi bil tudi pripravljen, da nam dobavlja motorje,” priznava Steiner. Kljub temu pa bi bila menjava problematična. “Od Ferrarija dobivamo tudi druge dele. Zaradi tega je težko najti takšnega partnerja, kajti celotna naša tovarna je postavljena tako, da določene dele kupujemo. Predvsem v pogledu spremembe pravilnika je zelo težko, da opravimo takšno menjavo.

Steiner še zaključi, da za ekipo Haas ne bi bilo smiselno, da od Renaulta dobivajo le motor, ostale dele pa bi še naprej dobivali od Ferrarija.      

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Kaj so po dirki za VN PORTUGALSKE povedali PRVI TRIJE?

2022 prihaja SuperCharge: Pospeški kot v FORMULI 1